Kakko Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 I kveld skal jeg være med en kompis som tidligere var min "fuckbuddy". Problemet er at jeg er sykelig forelsket, og vil så gjerne kysse ham. Har aldri gjort dette før med ham heller. Blir det feil om jeg prøver? Neh, hint litt ^^ Så kan du se hvordan han reagerer ^^ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kjør på sier jeg. Skader ikke å prøve, bare pass på å ikke ta det så tungt om han ikke føler det samme osv. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Begynn med litt lett stryk og kanskje ligge inntil hverandre på sofaen eller noe slikt, sånn kos som kan være både uskyldig og.. skyldig Og så glir det vel av seg selv derfra om det passer slik. Hva mener du med at du aldri har gjort det før? Har dere hatt sex jevnlig, men aldri kysset? Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har dere hatt sex jevnlig, men aldri kysset? Nå er det ofte forskjell på kyssing under sex og kyssing av ren kjærlighet. Det virker som det er en god stund siden de var fuckbuddies og at hun nå har utviklet følelser og ønsker å kysse ham fordi hun virkelig vil det. Det fins aldri noe enkelt svar på dette, men som nevnt her: muligheten for at han ikke er interessert i deg på den måten kan være tilstede. Så forbered deg på dette. Ellers, om situasjonen byr seg, så kan du rett og slett spørre: "Du, jeg har så lyst til å gi deg et kyss, for du er så søt der du sitter/ligger/står". Gjør det litt uskyldig. Men se an situasjonen. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 I kveld skal jeg være med en kompis som tidligere var min "fuckbuddy". Problemet er at jeg er sykelig forelsket, og vil så gjerne kysse ham. Har aldri gjort dette før med ham heller. Blir det feil om jeg prøver? Det blir feil om du aldri prøver. Enten prøver du og det tryner og du får ikke det forholdet du ville ha, ellers så prøver du ikke og du får ikke det forholdet du ville ha. See? Du har i bunn og grunn bare noe å vinne og fint lite å tape. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har dere hatt sex jevnlig, men aldri kysset? Nå er det ofte forskjell på kyssing under sex og kyssing av ren kjærlighet. Så absolutt. Men det er også stor forskjell på fb-forhold. Noen er omtrent som kjærester i åpent forhold, noen er "kjærester" en gang i uka, noen møtes kun for å boinke og skilles igjen, noen kysser, andre ikke. Sex uten kyssing skjer og. Derfor jeg lurte på hva slags forhold de hadde, det kan gjøre det mer eller mindre naturlig, lettere eller vanskeligere å ta dette steget Lenke til kommentar
indie Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Prøv, men ikke ha for høye forventninger. Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Anbefaler å prøve uansett. Men som Indie sier, ikke ha for høye forventninger da du kan bli avvist =/ Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det jeg er redd for er at han skal tenke noe dumt om meg. Liksom at det er upassende av meg å gjøre det. Men skal satse på at det går bra Vel, det var i går kveld du skulle treffe ham, right? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) ooOOO gurgle!! happy now?! gratz btw:) Endret 21. november 2008 av probin Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vel, jeg ble mildt sagt sjokkert Han kysset meg istedet, med en gang vi møttes. Damn! You were too late! hehe Så koselig da Resten av kvelden gikk bra også? Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Gratulerer =) Du har ingen venninner da? Neh, det var en fleip ^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 I kveld skal jeg være med en kompis som tidligere var min "fuckbuddy". Problemet er at jeg er sykelig forelsket, og vil så gjerne kysse ham. Har aldri gjort dette før med ham heller. Blir det feil om jeg prøver? altså du har gjort det mest intense to mennesker skal gjøre og du er nervøs for et kyss? just do it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå