MBK Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har en kronisk skade i nakken, samt noe rusk med ryggen og kneet. Alt er behørig dokumentert av lege og av norges idrettsmedisinske insitutt. MEN, jeg sliter i gym. Går vg3, og trenger virkelig en ok karakter (og iallefall ikke stryk...) i kroppsøving. Gjør alt jeg makter i teori, og lykkes med det, men sliter i praksisen. Får kun lov til å ri på hest, svømme, trene styrke med ball og ikke noe mer enn det, fordi legen har utredet hvilke aktiviteter som gir smerter. Jeg gjør en innsats, og er alltid positiv, gjør som jeg får beskjed om. Men jeg trener alltid alene i et styrkerom/svømmehall, hvordan skal en lærer få bedømt meg / vurdert meg?? Og hvilke rettigheter har jeg om jeg ved skoleslutt får en "elendig" karakter? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hva har læreren din sagt om dette? Det er klart du ikke burde vurderes utifra hvor langt du kaster kule, f.eks, dersom du ikke får lov av legen til å kaste kule. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du skal jo vurderes uti fra dine forutsettninger, spesielt når det er dokumentert av lege. Snakk med lærern, hvis ikke det funker prøv rektoren. Lykke til Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er lærern innom å ser hva du driver med noen gang? Lenke til kommentar
MBK Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Er lærern innom å ser hva du driver med noen gang? Sjelden. Men det ser ut til å ordne seg nå, heldigvis. Kryser fingrene for at vi finner noe som gjør at jeg kan vurderes skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå