Ståle Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Jeg ble frastjålet blant annet en mobil fra rommet på kasernen. Jeg fortalte det til troppsjefen, men han sa det var mikroskopiske sjangser for at jeg ville få noe som helst igjen for det. jeg trodde man fikk forsikringer når man var inne, er det ingen av dem som dekker dette? Dessverre har jeg selv ikke reiseforsikring, iogmed at jeg får det når jeg bruker kredittkortet til å bestille reisen. Men det gjorde jeg ikke nå, siden jeg fikk den gratis av forsvaret. Endret 18. november 2008 av Ståle Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du har vel sikkert reiseforsikring gjennom foreldrene dine skulle jeg tro. Snakk med de og så kontakt forsikringen, men sansynligvis blir vel egenandelen litt drøy for bare en mobiltlf. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Har snakket med dem, og de har også bare reiseforsikring gjennom kredittkort. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Forsvaret dekker det om låsen din er blitt knekt (på skapet altså), men verdisaker skal ikke ligge løst på rom. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Nja sikker på det? Eneste jeg har sett de dekke er klokker/briller, og det er etter man har fylt ut et skjema angående type/pris, pluss at man måtte ha kvittering på tingen. Endret 19. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 skriv en taps- og skademelding og se hva som skjer=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå