mcgroven Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fritidsproblemer? Valve kan hjelpe deg for en relativt billig penge. Les mer Lenke til kommentar
Larsen91 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, denne pakken er super! men den er gammelt nytt, kjøpte den for over ett år siden. men nå har den Left 4 Dead! LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kongetilbud for nye kunder, men taper seg jo litt for oss som allerede har mange av valve-spillene da. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette er et genial pr.stunt av Valve, da alle medier skriver om dette tilbudet som det var guds gave til gamere. De fleste som sitter på Steam allerede eier jo endel fra før, og da er tilbudet ubrukelig. Lenke til kommentar
simes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette er et genial pr.stunt av Valve, da alle medier skriver om dette tilbudet som det var guds gave til gamere.De fleste som sitter på Steam allerede eier jo endel fra før, og da er tilbudet ubrukelig. Tenkte det samme. Hvem eier ikke et eller flere av half-life spillene? Lenke til kommentar
Larsen91 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 denne pakken er mer for de som ikke har noen av spillene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 $100 for Left 4 Dead frister ikke noe særlig, men sikkert flott for de som ikke har HL og andre nødvendigheter. Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har både Orange box og Half Life 1pakken, så dette hjelper meg lite Synes forøverig at nye spill på Steam er ganske dyre. Alle store nyspill burde ha vært i alle fall $10 billigere. For meg er ideen at ting skal være billig når man kjøper det digitalt (får jo ikke noe fysisk, verken disk eller cover). $55 for Bioshock! det er 400 krone. Så også at man kan kjøpe fysisk versjon av L4D for ca 350kr i norge, noe som er nesten det samme som det koster på steam ($50). Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 HAr nok brukt tilsammen 3000 eller noe på steam i alt, om det var verdt det? Absolutt Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kjøpte til en kompis i sommer. Takket være lave dollar kurser da, ble det ikke mer enn 500 kr... Selv har jeg brukt litt over 1000 kr på Steam, måten de selger spill på liker jeg.. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det eg lurer på er om Valve legg på mva på spel som blir solgt over steam? Om dei ikkje gjer det er det kritikkverdig at dei stikk ein ekstra hundrelapp i lomma, i staden for at den går til fellesskapet. Sidan spelene kostar omtrent det samme i butikken som på Steam. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Eneste nye er vel at left 4 dead er lagt til, valve complete pack har vært på steam i evigheter. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Denne pakken er super selv om man har noen av spillene, da de man allerede har blir lagt til som "gifts". Slik som når jeg kjøpte Orange Box så fikk jeg half-life 1 og episode 1 tilgjengelig som "gift", så da ble til at jeg ga de bort som gave. Slikt burde ikke være så fremmed i disse digitale (jule)tider. Endret 18. november 2008 av Habitats Lenke til kommentar
saivert Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du trenger ikke kjøpe Valve Complete Pack for å gi bort julegaver. Alle spill på Steam (også spill som er laget av andre enn VALVe) kan kjøpes som gaver og Steam introduserte handlekurv for ikke så lenge siden også. Ja spill kan ofte være billigere i butikk så kjøp gjerne i butikk om du kan. Spiller ingen rolle det. Valve sine spill registrerer seg med Steam uansett hvor du har kjøpt det. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har de fleste spillene der fra før. Men vil bare si at jeg syns steam er en genial ting. Hadde kjøpt mye mer spill hadde de vært på steam og om kanskje dollarkursen ikke hadde vært så høy som den er nå.Enklere, slipper å styre med cder. Formaterer du, så er det bare å laste ned steam så har du alle spillene der. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Du trenger ikke kjøpe Valve Complete Pack for å gi bort julegaver. Alle spill på Steam (også spill som er laget av andre enn VALVe) kan kjøpes som gaver og Steam introduserte handlekurv for ikke så lenge siden også. Ja spill kan ofte være billigere i butikk så kjøp gjerne i butikk om du kan. Spiller ingen rolle det. Valve sine spill registrerer seg med Steam uansett hvor du har kjøpt det. Poenget mitt var at du får "gratis" gaver... Ettersom verdien av pakken er 240$ og du betaler kun 99$. Du kan jo beholde portal, tf2 og l4d, og gi bort resten "gratis". Ga nettopp bort L4D til en venn av meg Endret 18. november 2008 av Habitats Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det eg lurer på er om Valve legg på mva på spel som blir solgt over steam? Om dei ikkje gjer det er det kritikkverdig at dei stikk ein ekstra hundrelapp i lomma, i staden for at den går til fellesskapet. Sidan spelene kostar omtrent det samme i butikken som på Steam. If your use of Steam is subject to any type of use or sales tax, then Valve may also charge you for any such taxes, in addition to the Subscription or other fees published in the Rules of Use. The European Union VAT (�VAT�) tax amounts collected by Valve reflect VAT due on the value of any Steam Software or Subscription as well as import VAT collected which is to be paid to the tax authorities for the importation of Merchandise. Jeg regner med at det finnes en ordning hvor MVA blir betalt til den norske stat på samme måte. Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kjempebra for nye Steamere, men kjøpte selv pakken for en stund siden, ca 2 uker før episode 1 kom ut, surt eller hva... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det eg lurer på er om Valve legg på mva på spel som blir solgt over steam? Om dei ikkje gjer det er det kritikkverdig at dei stikk ein ekstra hundrelapp i lomma, i staden for at den går til fellesskapet. Sidan spelene kostar omtrent det samme i butikken som på Steam. If your use of Steam is subject to any type of use or sales tax, then Valve may also charge you for any such taxes, in addition to the Subscription or other fees published in the Rules of Use. The European Union VAT (�VAT�) tax amounts collected by Valve reflect VAT due on the value of any Steam Software or Subscription as well as import VAT collected which is to be paid to the tax authorities for the importation of Merchandise. Jeg regner med at det finnes en ordning hvor MVA blir betalt til den norske stat på samme måte. Det er ikke MVA på digital nedlasting. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er ikke MVA på digital nedlasting. Source? :o Isåfall tjener Valve fett på steam. CoD5 koster MER på steam enn i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg