olek21 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hva synes folk disse filmene? Nå kommer den tredje ut og jeg synes de to første har hatt bra underholdningsfaktorer, filmer som gjør seg bra på kino, men kanskje litt dårligere på hjemmekinoanlegget. Noe annet fiffig jeg la merke til. Titt på posterne til transporter 2 og Transporter 3 på imdb sine nettsider. Samme bilde Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er nå slettes ikke samme bilde. På posteren til Transporter 3 har han hendene krysset, noe som han ikke har på posteren til Transporter 2. Jeg synes også Transporter filmene har god underholdningsverdi. Langt i fra noen mesterverk, men funker glimrende hvis man vil ha litt hjernedød action på en guttekveld. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Oi, det så jeg ikke. Men fortsatt ganske tæmt opplegg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå er ikke plakatene helt like da. Dessuten hadde filmen blitt dårligere/bedre hvis de hadde vært det? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du vet hva du får med Statham. Enkel, hjernedød, underholdende action. Satser på at Transporter 3 også innfrir. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bildet av Statham på de to plakatene likner jo ikke i det hele tatt! Jeg har bare sett film nr 2, og det holder vel egentlig, det? Sjekk forøvrig ut Robot Chicken-sketsjen som tar for seg den filmen. Ganske artig (fant den dessverre ikke på YouTube). Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bildet til den første er heller ikke ulikt, så det virker å være et slags "tema" over det, hehe. De to forrige filmene er jo herlige action-filmer, så treern blir sikkert ikke noe verre. Får vi håpe. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Transporter var underholdene.. mens Transporter 2 var bare en LANG Audi reklame.. med VELDIG ræva redigering.. bla scenen der han kjører sin Audi igjennom en bur veg så ser du at blien blir knust.. men så klipper de til et halt pico sekund senere og VIPS! bare støv på bilen.. Transporter var veldig underholdene og minte meg litt om Ronin faktisk..men nr2.. Uff Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har bare sett film nr 2, og det holder vel egentlig, det? Da har du sett den hittils dårligste. Eneren er mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå