foenix Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dersom du importere maskinvare eller for den saks skyld andre varer gjennom Posten, må du regne med å betale flere hundre kroner i toll og gebyr for tollfrie varer selv om det er begått en feil av Postens ansatte. Det er komplett umulig å få dem til å innrømme feil i ettertid selv om du bruker ukesvis med telefonering og mail til kundeservice. http://vgd.vgnett.no/forbruker/oekonomi/te...ling-hos-posten For min egen del kommer jeg til å ha minst mulig med denne stivbente statsbedriften å gjøre i framtiden. Heldigvis finnes det bedre alternativ.... Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg blir ravgal av å lese slike ting som dette. Fra nå skal jeg om mulig velge andre alternativer når jeg handler varer via nett e.l. Dette skal gjøres om varene så er kjøpt innenlands. Råder faktisk andre til å gjøre det samme, det er den eneste måten å stoppe den maktgalne psykopatiske stivbente statsbedriften på. I mitt syn er kundeservice alfa og omega. Jeg ville villig betalt ekstra og litt til for en vare, så lenge jeg viste at kundeservicen var upåklaglig. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 send posten link til følgende adresse og pek på eksempelet dems. http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...;epslanguage=NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå