abene Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Google har lagt ut en ny og forbedret versjon av 3D-tegneprogrammet Sketchup. Les mer Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Google har lagt ut en ny og forbedret versjon av 3D-tegneprogrammet Sketchup. Les mer Ser ut som et morsomt program, kanskje jeg må prøve det... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fortsatt ingen versjon for Linux? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fortsatt ingen versjon for Linux? Ser ikke slik ut. Har ventet en stund nå, og man skulle tro Google ville fremme Linux, men den gang ei. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Må nok laste den denne ja Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bruken den daglig, så det blir moro med en ny utgave! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Herregud, jeg får fnatt av Sketchup! Jeg bruker kun Cinema 4D, og når jeg en sjelden gang er nøtt til å bruke Sketchup (prosjekter på skolen i sketchup), blir jeg helt gal. Så få verktøy og muligheter fra det jeg er vant til, og ingen muligheter i det hele tatt for organic modeling/smoothing/point, polygon og line modeling, osv... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Herregud, jeg får fnatt av Sketchup! Jeg bruker kun Cinema 4D, og når jeg en sjelden gang er nøtt til å bruke Sketchup (prosjekter på skolen i sketchup), blir jeg helt gal. Så få verktøy og muligheter fra det jeg er vant til, og ingen muligheter i det hele tatt for organic modeling/smoothing/point, polygon og line modeling, osv... nå er vel sketchup ment for plantegninger og lignende (CAD?), ikke den neste toy story forøvrig synd det ikke linkes til en vis genial youtube video: http://www.youtube.com/watch?v=azFbj5hK9o4 Endret 18. november 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg kunne aldri byttet ut Autocad med Sketchup. Kan ikke fordra programmet. Det har vel litt med vanen å gjøre også, men det er klasseforskjell så det holder. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vanesak, inngangen til sketchup er noe lavere enn den er til autocad. Sketchup har dog potensiale. Bare man lærer seg å bruke det, men jeg hadde ikke orket å lære meg sketchup hvis jeg i utgangspunktet var meget god i autocad Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 og for hvermannsen som lurer på hvordan eiendommen vil se ut med en ny garasje så kan sketchup være greit å prøve seg med, og er gratis på toppen av det hele Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Sånnsett er programmet perfekt. På et annet forum jeg er på designer folk hjemmekino-rom samt høyttalere over en lav sko så det er tydelig at mange har stor nytte av programmet. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 7'ern lar seg ikke installere på Linux gjennom Wine engang Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Sketchup kan brukes til utrolig mye rart! En av de morsomme tingene er å tegne huset sitt og legge det ut på Google Earth. Det eneste man må gjøre er å tegne en enkel boks med tak og lime på fasadebilder som texture. Utrolig enkelt! Endret 18. november 2008 av Spartan Lenke til kommentar
Positive Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Det er vel ikke gratis? Står at du får 8 timers fullverdig bruk før du må kjøpe lisens? Beklager. så feil =) Endret 18. november 2008 av Skitongen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 to utgaver. en vanlig som er gratis. en pro som koster noe å bruke. Lenke til kommentar
devo_thj Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 @Pululf, programmet heter da vitterlig SketchUp. Navnet i seg selv tilsier jo at man skal lage skisser av enkle ting og tang, ikke designe oljeplatformer eller lignende! Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fortsatt ingen versjon for Linux? Ser ikke slik ut. Har ventet en stund nå, og man skulle tro Google ville fremme Linux, men den gang ei. Hvorfor tror du at Google skulle fremme Linux? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fortsatt ingen versjon for Linux? Ser ikke slik ut. Har ventet en stund nå, og man skulle tro Google ville fremme Linux, men den gang ei. Hvorfor tror du at Google skulle fremme Linux? Google har lagd google earth til Linux, deres mobil bruker Linux, så hvorfor ikke også Sketchup? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Egentlig et godt poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå