Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mellom 15-30 min. Er jente.

Skjønner ikke hvordan jenter klarer å kutte det ned til så lite tid... Hva er hemmeligheten?

Hmm, vel, hvis jeg har dårlig tid så kan jeg klare det på 15 minutter. Om jeg har god tid bruker jeg gjerne 30 min, og også lenger (men det er gjerne unntaket). Jeg vet ikke helt hva som er hemmeligheten, det bare blir sånn av en eller annen grunn. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Bruke 10-15 min i Dusjen, og Ca 2-5 min for å stæsja håret,barbering og på kledning ;)

2

Skjønner ikke hvordan jenter klarer å kutte det ned til så lite tid... Hva er hemmeligheten?

wait... what?

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Godt spørsmål. Under 40 minutter skal godt gjøres for meg - som gutt, og da er det ingen heavy sminking.

Jeg skjønner ikke hvordan man bruker så lang tid.

5-10 min i dusjen.

2 min på håret + 5 min hvis det er langt og må tørkes.

Det skal sies at å kle på seg ikke faller inn under tid på badet, da kunne jeg lagt på 10 min til.

Lenke til kommentar

Godt spørsmål. Under 40 minutter skal godt gjøres for meg - som gutt, og da er det ingen heavy sminking.

5-10 min i dusjen.

Det skal sies at å kle på seg ikke faller inn under tid på badet, da kunne jeg lagt på 10 min til.

Hva med ansiktspleie? Kroppen forøvrig? Barbering?

Lenke til kommentar

5-10 min i dusjen.

Med tradisjonell barbering og hudpleie lagt inn kan det fort verta 40 minutt om ein skal har gjere det "skikkelig". Og som han skriv, "da er det ingen heavy sminking". Så det kan godt tenkas at han sminker seg lett.

Lenke til kommentar
Og som han skriv, "da er det ingen heavy sminking". Så det kan godt tenkas at han sminker seg lett.

:!:

Men jeg antar du har et poeng. Tenkte ikke på dette med barbering, det går så fort siden jeg har lite skjeggvekst.

Platinumflyer,

Jeg smører fuktighetskrem i ansiktet hvis jeg er tørr. Glemte dette med tannpuss også.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Tja, jeg bruker heller ikke sminke. For meg har dusjing blitt mindre kos etter at jeg fikk langt hår, rett og slett fordi det krever en del stell i etterkant, så derfor prøver jeg å bruke mindre tid i selve dusjen. Det tar dog gjerne 20 min, for håret må jo vaskes, og det tar litt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...