Gjest Guester Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har i de siste 2 månedene holdt på med ei jente utenom det vanlige. Ho virker uansett veldig usikker på mange måter. Ho virker veldig opptatt av at alle skal "like" ho. Er altid folk som er interessert i å dra ho med på ting, og jeg syns det virker som at ho ikke sier nei til noen, selv om det er nokså enkelt å se hva folkene vil ettersom de er så "masete". Og de gangene jeg er med ho, klarer ho liksom ikke la være å svare på meldinger til andre gutter. Ho sier at jeg er den eneste ho holder på med, og ho virker veldig seriøs når det kommer til hennes følelser angående meg. Men kan det bare være noe som virker sånn? Vil ho bare ha meg på si? Eller er det bare tegn på at ho ikke klarer å slappe av og heller fokusere på bare en gutt? Venninnene sier også til meg at ho sier til de at vi har noe på vei til å bli sammen. Og at ho snakker om meg endel. Det er derfor jeg lurer på om det er verdt å bevege seg dypere inn i et forhold med en sånn type hønè? Hva er alt dette tegn på? Jeg er redd jeg kan fortsette å bli sjalu og usikker om ho fortsetter å holde på sånn. Jeg burde kanskje sette ned foten og si ifra hvordan jeg vil ha det hvis ho vil ha meg videre? Jeg håper dere kan komme med innvendinger eller spørsmål Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvis ho virkelig vil ha deg, som ho sier, så gjør du det veldig lett. Har du hørt om å være "hard to get"? Det er i alle fall et godt råd. Jeg skjønner at det kanskje ikke er lett, men du må ikke vise dama at du ville gjøre alt for å være sammen med ho osv. Oppfør deg litt med stil, sånn at ho blir mer interessert. Er det en ting jeg har lært, så er det at det jenter ikke kan få, er noe de BARE MÅ HA! Var det jeg kom på i farta, sitter på skolen, kommer med mer utdypende svar senere Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Høres ut som ei jeg var på for noen år siden Jeg hadde ikke noe mer med ho en alle dem andre hun holdt på med, fordet om ho lurte meg til å tro det. Skal ikke be deg finne noen andre, men ta kontroll over situasjonen din så finner du fort ut om det er noe å satse på Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Syns du hun ikke skal svare andre gutter fordi om du er der...? Liker du ikke at hun har kamerater, eller flørter hun med dem? Jeg har en haug venninner, har aldri lagt dem vekk fordi om jeg er i/er på vei inn i et forhold.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Minner meg om ei jeg holdt på med, møtte henne for første gang på en fest og prøvde meg litt bare for moroskyld, var ikke sånn voldsom stor interesse fra min side heller, men fikk napp med en gang så ble det til at vi holdt kontakten. Hun også hadde 3-4 gutter som også prøvde seg litt og hun sa faen meg ikke nei til noen ass. Om de begynte å stryke henne på låret eller danset eller spanderte i lange baner uten at hun viser noe tegn til avvising. Jeg gadd ikke å bry meg noe mer med henne da hun holdt på slik, men så kommer hun å tar kontakt igjen og spørr om vi kan møtes og masse tull. Blir til at hun tar med seg en kompis og de går hånd i hånd og kysser og hele pakka rett forran tryne på meg. Bare sletta nummeret hennes og sluttet å svare på alt av meldinger jeg, så tøs at jeg bare blir irritert. Hva er pointet med og late som man er intressert, når man tydeligvis ikke har lyst på et forhold.... Lenke til kommentar
Gjest Guester Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg takker for tilbake meldinger. Jeg fant endelig ut hvordan hun opererte. Ho rota med en annen fyr etter jeg kjørte henne hjem etter besøk hos meg. Når jeg fant ut av det reiste jeg rett opp til ho og avsluttet alt. Ho tryglet og ba om å få møte meg igjen for å gi meg masse forklaringer, men jeg ville aldri møte ho igjen for å snakke om det, og for å høre på masse unnskyldninger og sikkert løgner. Jeg syns handlingene i seg selv sa nok. Nå ender jeg opp med å savne ho. Håper det går over Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Minner meg om ei jeg holdt på med, møtte henne for første gang på en fest og prøvde meg litt bare for moroskyld, var ikke sånn voldsom stor interesse fra min side heller, men fikk napp med en gang så ble det til at vi holdt kontakten. Hun også hadde 3-4 gutter som også prøvde seg litt og hun sa faen meg ikke nei til noen ass. Om de begynte å stryke henne på låret eller danset eller spanderte i lange baner uten at hun viser noe tegn til avvising. Jeg gadd ikke å bry meg noe mer med henne da hun holdt på slik, men så kommer hun å tar kontakt igjen og spørr om vi kan møtes og masse tull. Blir til at hun tar med seg en kompis og de går hånd i hånd og kysser og hele pakka rett forran tryne på meg. Bare sletta nummeret hennes og sluttet å svare på alt av meldinger jeg, så tøs at jeg bare blir irritert. Hva er pointet med og late som man er intressert, når man tydeligvis ikke har lyst på et forhold.... Nå var du ikke så veldig interessert selv da, ifølge deg selv. Kansje råklingen forran deg vare bar ett futilt forsøk på å få deg litt sjalu for å se om du hadde noen følelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå