Barry White Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei! jeg har en innlevering om brasil jeg knapt har begynt på + en prøve i natur og miljø jeg skal øve til på til i morgen. Jeg finner rett og slett ikke stoff om landet brasil! hjelp! skal være fakta som bringer landet under ett Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 http://www.nca.no/article/articleview/703/1/79/ Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 hehe....men den linken har jeg utnyttet fullt! Noen fler? Tusen takk for att du gadd å prøve da :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Søk på google: brazil cia Da finner du iaffal masse fakta om Brasil. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 hehe.. okey.. har ikke tid til å finne mere nå, må rekke bussen hjem men google er en fin ting Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 takker og bukker og takker en gang til! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 hehe..jeg hadde særoppgave om brazil på undomsskulen... fikk stryk pga han oppdaga den altformye brukte teknikken copy-paste.. Det var første og siste gang jeg gjorde copy-paste Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 http://www.cia.gov/cia/publications/factbo...ok/geos/br.html Cia har i allefall noe... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 I brazil er det mange lettkledde damer som soler seg i stranden. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Søk på "brazil" eller "brazilian" på kazaa i kategorien video så får du mange interesante treff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå