Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer chatter med annen gutt

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm. Her er det vel bare å klemme inn noe artig før det sier stopp... Rart at man tør å gjøre slikt i seks mnd. Nesten like rart som at man ikke gjemmer det bedre...

dama har kanskje litt dårlig samvittighet, er vel derfor hu ikke fjerner alle spor, kanskje samvittigheten hennes hadde håpa at han skulle finne det ut. man skal jo være ganske kald som menneske hvis man er utro bak ryggen på kjæresten, og samtidig tenke på hvordan fjerne absolutt alle spor! logger, mails, sms, everything. samvittigheten lar som oftest noe ligge igjen tror jeg, så det er en mulighet for å bli oppdaga, som samvittigheten kanskje egentlig VIL :innocent:

Ja og nei. Jo mer hun har å tape i form av økonomi og sosial status, jo mer vil hun skjule sine spor. Om dette er hennes første gang hun så bevisst bytter ut typen sin så kan denne manglende diskresjonen skyldes rett og slett mangel på erfaring. Som regel kjenner kvinner sine menn såpass godt at de legger akkurat nok arbeid i å skjule sin utroskap. Hverken mer eller mindre. Ofte så vet også mennene hva som foregår, men de unnlater å ta det inn over seg. Ene og alene fordi en ikke øsnker konflikter og heller blir i forholdet. Dette gjelder spesielt forhold der det er barn med i bildet.

Lenke til kommentar

Typen min gjorde det samme. Jeg vet fortsatt ikke hva som skjedde, selv om jeg kan snakke med deg. Men, jeg kan love deg det at selv om det kanskje aldri skjer igjen, så har du oppdaget det før. Jeg klarte aldri å glemme det, og det hang i bakhodet hele tiden og gjorde så det aldri ble like bra igjen.

Jeg tror det skal mye til for at du skal stole på henne igjen, og klare å la være å tenke på det. Jeg vil tro at mye allerede er ødelagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...