Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex lengst mulig

Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Jeg vil ha sex med en jente lengst mulig, og lurer på hvordan jeg kan legge opp til det. Forrige jeg hadde sex med kunne hovne opp etter hvert (jeg kunne føle det, og sikkert ikke digg for henne), og da hadde hun ikke hatt sex på en stund. Det tror jeg heller ikke denne andre jenta har hatt. Er det bare snakk om at hun må være våt? Hva med evt glidekrem? Jeg er mindre erfaren selv, derfor jeg kanskje spør dumt. Meg står det likevel ikke på, jeg kan kontrollere dette ganske bra.

Har pauser noe for seg? Eller sier det bare bom stopp hos henne, og så er det bare å gjøre seg ferdig? Litt flaut å spørre om dette, men jeg er dønn seriøs og vi ha maks utbytte. Jeg har ikke noen seksuell erfaring med henne fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slikk ho til orgasme... Sjøl so pleie da å ta kanskje 20 minutta :p itte da so e ho so våt at det ikkje skal vere noko problem å ha sex ei stund... har opplevd sjøl at kondom gjer det tørrare itte ei stond og ho blir sår, so kanskje dropp da

Lenke til kommentar

For min del fungerer pauser fint om typen min velger å plutselig ta seg en, men jeg pleier ikke få orgasme, har heller ikke så veldig stort behov for det, for synes sexen i seg selv er god nok :) Også liker jeg følelsen når han kommer, så hender jeg "overkjører" pausene hans. Hender jeg føler for 5 minutter, hender jeg føler for en time. Kommer helt an på humøret.

Lenke til kommentar

Er litt egoisitisk å si at en vil holde på lengst mulig fordi DU vil det. Sex er imellom to personer (som oftest) og da gjelder det å finne en balansegang. Glidemiddel kan hjelpe på ja men det er som Mimir sier at en må kjøres litt inn rett og slett og bli vant til hverandre på en måte. Gi det litt tid du :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...