Gjest trådstarter Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg vil ha sex med en jente lengst mulig, og lurer på hvordan jeg kan legge opp til det. Forrige jeg hadde sex med kunne hovne opp etter hvert (jeg kunne føle det, og sikkert ikke digg for henne), og da hadde hun ikke hatt sex på en stund. Det tror jeg heller ikke denne andre jenta har hatt. Er det bare snakk om at hun må være våt? Hva med evt glidekrem? Jeg er mindre erfaren selv, derfor jeg kanskje spør dumt. Meg står det likevel ikke på, jeg kan kontrollere dette ganske bra. Har pauser noe for seg? Eller sier det bare bom stopp hos henne, og så er det bare å gjøre seg ferdig? Litt flaut å spørre om dette, men jeg er dønn seriøs og vi ha maks utbytte. Jeg har ikke noen seksuell erfaring med henne fra før. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 De fleste jenter som ikke har hatt så mye sex må "kjøres inn" (beklager språkbruken). Det at det er vått nok, og evt. bruk av glidemiddel vil jo hjelpe en del. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Slikk ho til orgasme... Sjøl so pleie da å ta kanskje 20 minutta itte da so e ho so våt at det ikkje skal vere noko problem å ha sex ei stund... har opplevd sjøl at kondom gjer det tørrare itte ei stond og ho blir sår, so kanskje dropp da Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kondom kan gjøre ting litt verre, ja. Men som sagt, man må kjøres inn. Det går bedre etterhvert. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 For min del fungerer pauser fint om typen min velger å plutselig ta seg en, men jeg pleier ikke få orgasme, har heller ikke så veldig stort behov for det, for synes sexen i seg selv er god nok Også liker jeg følelsen når han kommer, så hender jeg "overkjører" pausene hans. Hender jeg føler for 5 minutter, hender jeg føler for en time. Kommer helt an på humøret. Lenke til kommentar
suppegjok Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvis du vil ha maks utbytte bør du huske at det ikke bare er hvor lenge DU vil holde på men også hvor lenge Hun vil holde på Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er litt egoisitisk å si at en vil holde på lengst mulig fordi DU vil det. Sex er imellom to personer (som oftest) og da gjelder det å finne en balansegang. Glidemiddel kan hjelpe på ja men det er som Mimir sier at en må kjøres litt inn rett og slett og bli vant til hverandre på en måte. Gi det litt tid du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg