Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tiltrekker dere med en kvinne?

Gjest Guest_Malin_*

Anbefalte innlegg

Den ultimate jenta:

Smart

Ikke brunkrem berte

Passe store former

Fin rumpe

Mulig å snakke normalt til

Pene øyne (veldig viktig)

Fint ansikt

Ikke for slank, og ikke for tykk.

Glad i fotball (og helst Manchester United supporter)

Passe langt og fint hår.

Ikke puledukker (det er bare æsj)

Skal helst ha en del fellestrekk med mine interesser da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Felles interesser.

God humor.

Glad i å lage god mat.

Hadde ikke overlevd med ei slik vegetar-jente som skal prakke rundt seg med "å, tenk på dæm søtæ dyran!". Ack! Takke meg til en søt liten gamer-chick, som både liker å kose seg med en film, et spill, eller noe lignende, på en mørk, stormfull aften.

Mmmmm

Lenke til kommentar
Jeg, som alle andre mennesker, tiltrekkes først og fremst av et totalt utseende. Det er ikke til å unngå, for det første møtet med en person er fysisk (jeg velger å se bort ifra de man evt. måtte møte over internett, sms eller telefon).

Jeg kan starte med å si at jenta har blondt hår. Alt fra mørk blond til platina. Det tiltrekkes jeg av. Jeg har kun vært intimt involvert med to brunetter og resten blondiner på snart 12 år. Jeg har ingen forklaring på dette, så antar dette er en smaksak som alt annet.

Jeg liker både rumpe og pupper. Alt må stå i proporsjon til hverandre. Overstore pupper på en liten kropp, ser bare teit ut. En fin rumpe er en fast rumpe. Den kan godt være litt "stor", så lenge den er fast. Fint med lange bein, men er de for lange, så ser jenta keitete ut. Høyden jeg foretrekker er mellom 1.65 og 1.80 (hvor 1.80 er like høy som meg). Men heller litt for mye enn litt for lite. Jeg liker ikke å ha sex med en skranglekasse.

Angående ansikt, så har jeg ingen spesielle krav på former eller fasonger. Men litt fyldige lepper og gjernoe smilehull, en liten kløft under nesa når hun smiler eller andre små individuelle egenskaper faller i god smak. Kanskje en skjev tann eller noe litt sånn som bare oser søtt.

Hiv på en herlig personlighet som innebærer selvironi, humor, selvsikkerhet, distrehet, intelligens og eventyrlysten, så er jeg i mange tilfeller solgt.

Word.

Bare ikke skjev tann og smilehull.

Lenke til kommentar

Slimda;

Man kan utmerket kose seg med en som er vegeterianer. Man spiser bare litt forskjellig. Aldri vært et eneste problem med at jeg er vegetarianer og en del venner, familie og kjæreste ikke er det. Man takler det hvis man er voksen og respekterer forskjellene.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar

Det er flere ting:

Liker jenter som er lavere enn meg dvs 174cm og nedover.

Mørkthår

Har også en ansiktstype som jeg liker som jeg ikke skal forklare her.

Godt trent

Tenna skal være vite og sitte noenlunde på plass...

Personlighet:

Ler mye

Gir av seg selv

Intelligens

Endret av Cape
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...