Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tiltrekker dere med en kvinne?

Gjest Guest_Malin_*

Anbefalte innlegg

Jeg tror du er forelska i en musikalsk jente som du ser går rundt i joggebukse i Sarpsborg, men du kjenner henne ikke. Derimot kan du jo ha en fetish for joggebukser, det er en annen sak, men jeg ser ikke helt hva som er tiltrekkende med joggebukser utenom at det finnes noen trange joggebukser. Ang. klær er det mye mer som er tiltrekkende enn et par slitte joggebukser, tenker ikke da på hotpants og typiske slutoutfits, men heller en gjennomført personlig stil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff. Joggebukser er så fælt å se. Men enda verre på gutter. Gutter i grå joggebukse er det nesten så jeg blir kvalm av.

Hvorfor kjører de den stilen? Er da mye penere med et par vanlige jeans?

Men jeg (tror) jeg liker jenter som egentlig kjører sin egen stil. Som ikke bryr seg så allverdens om moten eller hva andre synes. Ikke for tykk, men ikke for tynn heller. Liker ikke jenter som snakker høyt om hvor tykke de er, eller om at de må slutte å spise så mye osv. De er jo fine som de er, bare de har et sunt kosthold. Supertynne jenter er :thumbdown:

Lenke til kommentar
Du vil ha en middels pen jente i joggebukser? Vil ikke påstå at det er så vanskelig å finne du.

Middels pen? hvor sa jeg det? :p at du syns det er jo din mening...

Og en jente i joggebukse er ikke SÅ LETT å finne... iallefall ikke i sarp :p

kødder du med meg? I sarp så er det bare å ta en tur til storbyen så ser du en million av slike jenter.

Nei for min del så støtter jeg dem to over, så lenge ikke flesket henger og man ikke ser bein så er det mange ting som gjør en jente sexy.

Men rumpe er min greie, og det er nesten slik jo større jo bedre. Har ikke en jente rumpe så er det nesten en automatisk turn-off.

Lenke til kommentar
Lurer på hva som tiltrekker dere med en kvinne?

Hvilke ansiktsform tiltrekker? Har selv en oval ansiktsform, kunne ønske jeg var mer rund i ansiktet..Mer sexuellt opphissende med et rundere hode kanskje?

Har lange slanke bein, er det tiltrekkende for menn? Hvordan skal brystene være foreks...? Hårfarge?

Ønsker en meningsmåling blant menn

for min del så har ansiktsformen lite å si. slanke bein er alltid vakkert, men ikke for slankt, gjør ikke noe å ha litt muskler i legga. bryster spiller heller ikke så stor rolle, så lenge det er mpe der. hårfargen er likegyldig egentlig.

så lenge personligheten strekker til, så spiller ikke utseende så stor rolle. men en slank brunette med fyldige pupper er ikke ille.

Lenke til kommentar

+ Naturlig solbrun (Ikke flere timer i solarium pr uke!)

+ Klare former, verken for tynn eller for tykk. Helst litt trent uten å ha synlige muskler

+ Rent annsikt(!) uten for mye sminke/brunkrem og l.

+ Aktiv

+ Til en viss grad smart, med utstråling.

+ Jordnære

- Liker egenlig ikke bleke damer med rødt hår, men finnes sikkert noen unntak

- Feite og alt for tynne er turn-off.(da mener jeg virkelig feite, finnes "fyldige" som er J*vlig tiltrekkendende)

Har i bunn og grunn ett vidt spekter å velge mellom, har heller ikke noen "sære" fetisher. Hvis en fetish da kan bli kalt sær.

EDIT: en positiv og oppreist holdning i kroppen er positivt!

Endret av Ogrheimen
Lenke til kommentar

Det første jeg ser på hos en jente er sko. Så tar jeg turen opp til ansiktet. Er ikke ansiktet pent, fungerer det ikke. Håret spiller óg en viktig faktor, helst litt kort og "kult". Pupper og rumpe er egentlig aldri noe jeg har sett på. Helt ærlig. Ellers så _MÅ_ jenta ha kjøtt på kroppen. Alt for tynne jenter takler jeg ikke; det er bedre med for mye enn for lite.

Til trådstarter; om du har langt, rundt eller ovalt ansikt gjør ingenting så lenge "symmetrien" i det er bra!

WORD UP TIL Orgheimen!!

Endret av Kanuca
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...