Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tiltrekker dere med en kvinne?

Gjest Guest_Malin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Malin_*

Lurer på hva som tiltrekker dere med en kvinne?

Hvilke ansiktsform tiltrekker? Har selv en oval ansiktsform, kunne ønske jeg var mer rund i ansiktet..Mer sexuellt opphissende med et rundere hode kanskje?

Har lange slanke bein, er det tiltrekkende for menn? Hvordan skal brystene være foreks...? Hårfarge?

Ønsker en meningsmåling blant menn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner med brystene jeg da. For meg personlig så holder det med en munnfull. Helst skal de bestå blyant-testen (for de som ikke kjenner til blyant-testen så består den i at man legger en blyant underbrystet mens jenta står. Hvis blyanten henger der kun av brystene uten at man holder den har hun strøket.)

Faste pupper er veldig veldig bra.

Ansiktsformen har jeg i grunn aldri tenkt over. Tror ikke det er noe menn flest tenker over.

Lange slanke bein er bare flotters det. Hvertfall for de som tenner på bein. Selv så er jeg mer en rumpemann.

Ang. hårfarge så er jeg veldig svak for mørkhårete jenter.

Men enda viktigere så er det faktisk at jenta har personlighet. Glimt i øyet og bein i nesa liksom. Det kan du komme langt med.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
fare for å ende opp med 2 store blåmerker over pi*ken etter å ha støta ho bakfra i ein halvtimes tid..

Daer det verre med anorektikervrak. Det gjør direkte vondt.

Bein og slikt som stikker deg hver gang du støter ? :p

OT;

Hmm, er så forskjellig. Er ganske glad i tynnere jenter, ikke for tynn ofc. Tynn med former =)

Pupper bryr jeg meg ikke så mye om. Er også et pluss om jenta ikke er altfor lav i fohold til meg. (Er 1.88 elns)

Også er "langt" ansikt :p Ikke for formet, men smalt ^^

Lenke til kommentar

Faste pupper, rund rumpe, helst mørkt hår, men intet krav, gjerne litt mystisk utstråling, ren hud, mellom ca 1.60 til 1.75 høy, slank, men ikke for tynn, heller intet for rund, det er ekstra tiltrekkende om hun har stil, kler seg elegant på byen.

Lenke til kommentar

Mye som tiltrekker meg, så det er like greit å si hva som ikke tiltrekker meg:

- Alt for store pupper.

- Store/feite kinn i forhold til resten av ansiktet, ligner på eskimo ansikter...

- Fjortiss pulesveis, det er bare en rar trend.

- Liten/ingen rumpe, dette er viktig, blir skremt å se ei jente med trange bukser uten rumpe å vise fram.

Ellers så er personligheten viktigst hos ei jente hvis jeg skal bli sammen med hun, kan se bort ifra veldig mye av utseende hvis vi passer sammen, men sånn er det nok med de fleste mennesker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Du vil ha en middels pen jente i joggebukser? Vil ikke påstå at det er så vanskelig å finne du.

Middels pen? hvor sa jeg det? :p at du syns det er jo din mening...

Og en jente i joggebukse er ikke SÅ LETT å finne... iallefall ikke i sarp :p

Da får du ta en tur på skolen min, er nok av de som går rundt i joggebukser. Men skjønner virkelig ikke hva som er så tiltrekkende med det.

Lenke til kommentar
Du vil ha en middels pen jente i joggebukser? Vil ikke påstå at det er så vanskelig å finne du.

Middels pen? hvor sa jeg det? :p at du syns det er jo din mening...

Og en jente i joggebukse er ikke SÅ LETT å finne... iallefall ikke i sarp :p

Da får du ta en tur på skolen min, er nok av de som går rundt i joggebukser. Men skjønner virkelig ikke hva som er så tiltrekkende med det.

Samme her, de ser tjukke og slaskete ut.

Lenke til kommentar

Jeg, som alle andre mennesker, tiltrekkes først og fremst av et totalt utseende. Det er ikke til å unngå, for det første møtet med en person er fysisk (jeg velger å se bort ifra de man evt. måtte møte over internett, sms eller telefon).

Jeg kan starte med å si at jenta har blondt hår. Alt fra mørk blond til platina. Det tiltrekkes jeg av. Jeg har kun vært intimt involvert med to brunetter og resten blondiner på snart 12 år. Jeg har ingen forklaring på dette, så antar dette er en smaksak som alt annet.

Jeg liker både rumpe og pupper. Alt må stå i proporsjon til hverandre. Overstore pupper på en liten kropp, ser bare teit ut. En fin rumpe er en fast rumpe. Den kan godt være litt "stor", så lenge den er fast. Fint med lange bein, men er de for lange, så ser jenta keitete ut. Høyden jeg foretrekker er mellom 1.65 og 1.80 (hvor 1.80 er like høy som meg). Men heller litt for mye enn litt for lite. Jeg liker ikke å ha sex med en skranglekasse.

Angående ansikt, så har jeg ingen spesielle krav på former eller fasonger. Men litt fyldige lepper og gjernoe smilehull, en liten kløft under nesa når hun smiler eller andre små individuelle egenskaper faller i god smak. Kanskje en skjev tann eller noe litt sånn som bare oser søtt.

Hiv på en herlig personlighet som innebærer selvironi, humor, selvsikkerhet, distrehet, intelligens og eventyrlysten, så er jeg i mange tilfeller solgt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...