Kolvrick Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 sitter nå med et cnet-cwp-854 å det er fryktelig ustabilt. bruker også dette kortet i en maskin med xp pro og en med home. i xp er det stabilt som fjell. så er det noen som vet om et kort som er utviklet med tanke på vista 64. gode drivere og stabilt? blir snart grå i håret. driverne jeg kjører er fra 2006 så støtten fra cnet er vel ikke imponerende? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Last ned SIW og finn ut hvilket chipset det er på trådløskortet. Finn så driver hos chipsetprodusent eller google. Evt kan du også prøve å oppdatere driver automatisk med Windows. Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Realtech 280 lr noe var chipen. har prøvd det. windows finner ikke nyere drivere. Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 ingen som vet av et som er disignet med tanke på vista 64? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg bruker dette kortet, og jeg har ikke opplevd noen problemer med min Vista 64-bit (foruten selve operativsystemet, men det er en annen sak). Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 er bare komboen med i vista som er problemet da kansje? har ikke trøbel i mot SpeedTouch 780 i xp eller via kabel. det fungerer jo i vista å men d virker som jeg har høy latency da jeg må vente enkelte ganger før kortet svarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå