teletubbiekid Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg hørte et rykte om at dette finnes, i form av en hemmelig tråd hvor moderatorene har tilgang på alt slettet materiale fra Babethread. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vel, nå er den ikke hemmelig lenger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Ikke direkte hemmelig men alle slettede poster legges i en kategori som kalles for "papirkurven". Grunnen til at det blir tatt vare på er at det eventuelt skal kunne brukes som bevis om noen klager på en advarsel eller til å se tendenser hos enkelte brukere som nekter å innrette seg etter reglene Endret 17. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg hørte et rykte om at dette finnes, i form av en hemmelig tråd hvor moderatorene har tilgang på alt slettet materiale fra Babethread. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Hadde du plutselig lyst å bli moderator, nå som du hørte om dette? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen slik kategori eksisterer ikke, og vil aldri, aldri gjøre det. Dette har vi ingen kjennskap til, og det brukeren L4r5 sier er også oppspinn. Dessverre har han ikke mulighet til å kommentere min post, da han sa han måtte reise på en ferie for "å finne seg selv". Så, bare fortsett postingen dere Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kategorien papirkurven finnes vel, eller har fantes. Jeg finner jo den i listen over hvor du har postet mest, fredrik, med 269 innlegg. Når jeg prøver å trykke på den, får jeg feilmelding som sier: Beklager, linken som førte deg til denne siden ser ut til å ha gått ut på dato eller er brutt. Hva som er poenget med denne, om det er for bevis eller bare hvor dere kaster poster som dere ikke vet hvor de passer eller noe annet, vet jeg imidlertid ikke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Her har du nok lest feil, eller fantasert. Konspirasjonsteorier det her. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 ....Fra spøk til alvor, vi har nok kun papirkurven som nevnes ja. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) EDIT: NEEEEEEI!! Posten min ble slettet! Alle beviser ødelagt! Endret 18. november 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hehe, skjønner ikke hva du prater om. :--P Se på bildet av Komiske Ali over. Bare meg som leker myndigheter som nekter for at noe man ser med egne øyne eksisterer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg oppfordrer alle til å glemme at dette skjedde. Umiddelbart. Nothing to see here... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg ser ingenting. Må .. vaske .. leiligheten .. til .. Fredrik Help meeee Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ueland skulle laget et program som fungerte som en heldigital verisjon av Men in Black sine "flash-på-stav", eller hva? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Help meeee No one can hear you scream, boy. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Whahaha! Det beste er jo at Fredrik prøver og skyve det under teppet.... Im a beliver, i have seen the truth. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Feie under teppet, du liksom. Ha, ha, ha! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Feie under teppet, du liksom. Ha, ha, ha! Ha ha ha! Nei, hørt sånt. Tull alt sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå