Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ønske å bli mamma igjen

Gjest Guest_Line_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tdien begynner å gå. Blir snart 32 år. Jeg har jobb, og to store barn, som jeg fikk ganske ung. Ønsker meg veldig ett barn til... og mange tanker melder seg.

Tenker på donor ved klinikk i Danmark, men har også lagt meg opp en annen tanke.... Lurer på om det kan være noen menn som er single, og føler det er på tide å bli pappa. Men veldig viktig å finne en mann som er seriøs, og til å stole på.

Grunnen til at jeg vil søke på denne måten, istedet for å finne meg en livspartner.. er at å finne en livspartner tar tid, og jeg er 32 år. Har tatt litt skrekken av forhold nå, siden jeg opplevde et spesiellt brudd for en tid tilbake. Og dating tar tid..

Jeg ønsker å komme i kontakt med en mann som er klar for å få barn, og som ikke sier at et mulig forhold er helt utelukket.

Line

Hei jeg syns du skal velge det hjertet ditt ønsker :D

Jeg er selv mamma og en ung ifølge mange, vet hvordan det er med brudd i forhold..

Er selv alenemor for ei jente på 1år, men angrer ikke, men skulle gjerne ønske jeg hadde en kjæreste.

Om jeg var deg ville jeg først prøvd å sett om det finnes en mann du kan dele livet ditt med, vil du ikke ha en å dele alle gledene i svangerskapet, fødsel, spedbarns tid osv?

Masse lykke til ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville satt meg ned og tenkt virkelig over hva det er som har gjort at du plutselig nå ønsker deg et barn til. Noen ganger kan man kanskje ønske den gleden over et nytt barn når man føler det mangler noe i livet og man tror muligens et barn vil fylle det tomrommet. Men kanskje det finnes andre og "lettere" ting i livet som kan fylle dette ønsket enn et barn til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...