kristoffer1 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Lurte på om det var farlig å ta kreatinpulver uten å blande det ut med væske? Ja jeg vet det suger å gjøre det sånn, men lurer nå likevel;) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tja, ville vel tro det blir noe litt i samme retning som å spise salt mat, eller salt uten å drikke. Du kan sikkert dehydrere om du spiser nok uten å ta inn noe vann, men om en har nok væske fra før av i kroppen så ville jeg tro det lot seg gjøre. (med litt tvilsomt resultat dog) Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 får jeg spørre om hvorfor du skal ta kreatin uten væske? når du er på kreatin, ihvertfall mono, er det essensielt og få i seg mye vann.. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kan jo alltids ta en spiseskje og svelge nedpå, vet om noen som gjør det og.. Men kreatin skal visst bli fortere tatt opp hvis du blander det med lunkent vann. Lenke til kommentar
Entwine Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 får jeg spørre om hvorfor du skal ta kreatin uten væske? når du er på kreatin, ihvertfall mono, er det essensielt og få i seg mye vann.. Ang kreatin og vanninntak....blir brus, kaffe, melk osv medregnet i det anbefalte, el bør man få i seg x mengder RENT VANN. Bare en tanke..har aldri hatt særlig effekt av kreatin, (lenge siden jeg brukte det sist) men så er jeg bare glad i vann mens jeg trener da Drikker opptil 1 liter da, men ellers på dagen ganske lite. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 kreatin fungerer individuelt fra person til person, andre kan få god effekt, andre får ikke så bra, ang væske inntak er jeg faktisk ikke helt sikker, det har aldri vært no problem for meg da jeg nesten bare drikker vann uansett.. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du bør få i deg reint vann. Sett en mugge på 3-5 liter i kjøleskapet som skal ned daglig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå