Bjørnli Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Skulle tatt no bilder av en jente innendørs pga kulde ute, skulle leid ett fotostudio i Østfold, noen som vet om no sted? Skal låne i 1-3 timer.. Evt. noen som vet om noen flotte innedørs locations man kan bruke i Østfold? Bildene er bare TFP bare så det er sagt Håper noen vet om noe Takk på forhånd. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Du kan jo høre med Mr. Lystegning, Ståle Tvete (som tidligere var medlem på forumet). http://lystegning.no/ Er du frilansfotograf og uten studio? Ta Kontakt for leie av nytt stort studio. Endret 18. november 2008 av abraxa Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 ok takk;) har maila han nå, men hvis noen vet om locations så si ifra;) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det kan lett komme opp i 1000kr for 3timer i studio, noe som er litt mye. Prøv å få til noe DIY, eller lån noe utstyr av kjente. Ellers så er det mange store fotokjeder, eller lokale store fotobutikker som også har studio til utleie, bare å ta turen innom butikken deres å sjekke! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Altså..1k for ett studio kan fort bli verdt det.. masse av de DIY tingene er direkte ille, og tar så lang tid å skaffe / lage at du faktisk heller kan jobbe en par - tre timer ekstra, og tjene de tusen kronene.. Og kvaliteten er sjeldent heeelt på nivå når du lager det selv. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Uans, hjelper lite når jeg ikke får svar fra han :/ Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 http://www.afstudio.no/ kansje en mulighet ? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Muligens jeg er blind elns, men er ikke det der å leie en fotograf? .. Jeg skal ha studio/location som jeg kan bruke under en shoot... Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Uans, hjelper lite når jeg ikke får svar fra han :/ Bedre sent enn aldri, den mail'en fikk jeg nok aldri :-) Mye som skjedde på det tidsrommet der.. Flyttet fra dame/gård/studio og hele pakka.. Håper du fikk ordna deg studio? :-) ST Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Fikk desverre ikke det, de jeg fikk tak i skulle ha så ekstremt mye Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hjelper vel lite nå men i tilfelle du trenger location i østfold ved en senere anledning så er Bevø stranden utenfor gamle byen i fredrikstad en utrolig fin plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå