Gå til innhold

BK: Gamleveggens pustehull

Akse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror du er inne på noe. Bildet i seg selv kan godt være mørkt; men det må nok være mere kontraster; slik det er nå, så synes jeg det går litt i ett.

Nå vet jeg ikke hvordan du har konvertert det til sort/hvitt; men jeg vil tro at du kan forbedre det en del ved å bruke en annen metode. Har du fargebildet tilgjengelig; det er mulig at jeg kan komme med noen tips ut i fra det .

Det er mulig at bildet er skjevt; jeg er ikke sikkert - det er mulig at det bare virker slikt.

Tom

Lenke til kommentar

Fint motiv, tror du kan få til noe mye mer spennende om du kommer tilbake her. Syns ikke bildet funker som det er nå, føler det mangler noe, er ikke helt enig med meg selv.

Som tomsi allerede har nevn, er det for flatt og alt går egentlig for mye i ett. Om du hadde fått opp kontrastene betraktelig, tror jeg dette kunne blitt mye mer spennende :)

Lenke til kommentar

Selv om mange ikke liker menigsløse kritikker drister jeg meg til bare å si at dette er kjedelig.

Jeg er fantasiløs og tror ikke det er mulig å ta dette bildet mer spennende. Treet er for pusletet til at det fortjener å være motiv, det står for tett på ventilen så man kan ikke konsentrere seg om den heller. (det siste avsnittet her er egentlig en kommentar til kommentarene.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...