r2d290 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) tester dette her edit: finner ingen løst-knapp Endret 17. november 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 beklager men eg kan ikkje dy meg Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på i førsteposten din, og velge full endring. Øverst der emnetittelen din er, skriver du: [LØST] foran emnetittelen din. Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i. -Surf trygt- Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Hah! nå skal jeg prøve å gjøre dette UTEN den beskjeden Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på -knappen i førsteposten din. Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i. -Surf trygt- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå