Rullestol-Tord Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skulle gjerne gjort det, men jeg takler rett og slett ikke visesanger Hadde håpet på noen konkrete sanger, gjerne innenfor rock (ballader) osv eller andre kjente sanger som "alle" liker. Vil for det meste synge deg jeg liker selv. Ikke noen krise å synge noe jeg ikke liker så godt, men techno, hip hop, rap, danseband og visesanger er utelukket Det meste av Postgirobygget er lett å lære å stort sett lett å synge:) Lenke til kommentar
Irmo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det absolutt viktigste er å synge sanger du liker og kan godt fra før av. Da kommer tonene automatisk. Ikke vær redd for å ta av og "kline" til der det trengs. Ellers er Nothing Else Matters en grei sang, sånn rent tonemessig. Uttrykket og stilen får du komme til seinere. Hurt av Johnny Cash er jo også en streit slager. Wonderwall - Oasis Hallelujah - Cohen Skikkelig streite låter uten preg, jeg kan personlig ikke utstå dem, men de er greie å synge i begynnelsen. Sangteknikk: Bruker du diafragma (magen) når du synger? Hvis ikke; sjekk dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå