Gå til innhold

Xbox vil ikke sammerbeide med media center.


Northland

Anbefalte innlegg

Nå river jeg snart istykker hele xboxen! :mad: Jeg prøver altså å koble 360`en opp mot min pc igjennom media center.

 

Jeg har en bærbar data med vista home premium på, den er koblet til nettet med tråløs tilkobling. Jeg har åpnet en haug med porter, sjekket brannmurene og jeg har gjort stortsett alt jeg har funnet i diverse guider. Ting går riktig så bra, helt til siste steg før de er koblet sammen.

Da det vises en media center logo og "contacting" på tvskjermen samt at dette bilde vises på pcen ser det ut til at alt går helt greit. Helt til siste punkt på listen her ikke vil bli ferdig. "Connecting to extender"

connect_10.jpg

Det går ca 10 sek også får jeg beskjed opp på skjermen at "Connection terminatet. The Xbox 360 has unexpectdely disconnectet from media center bla bla bla"

 

Jeg er virkelig irritert da det ikke ser ut til at noe egentlig er galt. Det virker som om de får kontakt og det er egentlig ingenting som tilsier at det ikke skal gå.

Noen som har peiling på dette? Eventuelt noen som har tips til hva jeg kan prøve å gjør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...