Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Størrelse på kondomer, noen?


Gjest Guest_noob_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_noob_*

Jeg har minimalt med greie på kondomer. Tenkte at det ikke er verre enn å kjøpe noe standard siden jeg er ganske gjennomsnittlig med mine 17 cm og sikkert normal tykkelse. Finnes det noe utvalg i vanlige matbutikker (?), eller er det gjerne bare én type?

 

Får tørrtrene før jeg skal i ilden. Herregud, dette burde jeg kunnet. Jepp og sjohei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_noob_*
Er vel en stanard. Det du finner i matbutikker er jo f.eks profil, cho-san, nøkken etc.

 

Du får jo forskjellige typer også, alt fra super tynne til ekstra forsterket, med smak eller selvlysende.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Her er en rekke utvalg av kondomer.

 

De som er i matbutikken vil trolig passe meg? Er ikke så gira på å knote så mye der. Regner nesten med at samme størrelse passer et visst intervall.

 

Husker jeg har prøvd før og det var litt stress å få den på. Er lenge siden. Hadde med tykkelsen å gjøre, men mulig jeg brukte feil teknikk.

 

:D :D

Lenke til kommentar

Der tror jeg du tar feil MongoMan. Om du leser på infoen på de forskjellige rfsu kondomene som er på den nettbutikken som det ble linket til ser du at det er forskjellig bredde på de.

 

Kan forøvrig anbefale Zenith som de selger på den nettbutikken. Den er veldig tynn og helt grei om man uansett må bruke denne type beskyttelse. Står på nettbutikken at den er 6 cm bred, men på pakken står det 58 mm så jeg tror ikke nettbutikken er helt nøyaktig på bredden. Tror de fører dette merket på de fleste apotek og kondomerier om en ikke ønsker å bestille over nett.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_noob_*

Kjøpte inn Profil som jeg tester ut. Det funker jævlig dårlig. Først et helvete å få den over hodet, og når jeg først har klart det er det nesten umulig å få rullet den ned. Den ville bare ikke. Har den riktig vei. Jeg er omskjært og vet ikke om det spiller inn. Prøvde med litt fuktighet for å det som det bedret noe, men det var isåfall minimalt.

 

Får jeg ikke rullet den ned fordi den er for liten? Er det for tørt og mye friksjon? Helvete heller.

Lenke til kommentar
Skjønner ikkje heilt korleis di kan bli for små, ettersom RFSU er standard kondomer, der alle skal kunne tåle å utvidast over 20 ganger orginal størrelse før dei sprekk..

 

Det blir vel på samme måte som at en feit person klarer å presse seg inn i en altfor liten genser; det går, men det er ikke behagelig.

Lenke til kommentar
Kjøpte inn Profil som jeg tester ut. Det funker jævlig dårlig. Først et helvete å få den over hodet, og når jeg først har klart det er det nesten umulig å få rullet den ned. Den ville bare ikke. Har den riktig vei. Jeg er omskjært og vet ikke om det spiller inn. Prøvde med litt fuktighet for å det som det bedret noe, men det var isåfall minimalt.

 

Får jeg ikke rullet den ned fordi den er for liten? Er det for tørt og mye friksjon? Helvete heller.

Høyrest ut som du har satt den feil vei, eller har fått ein kondom som er gått ut på dato. Har du prøvd å trille den ut utan å setje den på lillemann? Om du har så store problemer som det høyrest ut som vil eg anta den er for liten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...