burre_b Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som vet om noen enkle program som du lager filmsnutter med ved å legge inn bilder. Har planer om å lage en film av stillbilder med musikk til. Kunne tenke meg div effekter knyttet til dette, feks overganger mellom bilder osv håper på svar:) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 windows sin filmredigerings program er etter min mening mer enn nok til ditt formål. da jeg var på klassetur med de hvitebussene lagde jeg en mimrefilm av hele turen. klassen ble meget fornøyd med det jeg har laget med window's filmredigerings program Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så har du Adobe Premiere Elements, som er veldig bra. Den kan jo brukes til vanlig redigering av video også. Koster noen hundrelapper, men som sagt da har du skikkelig redigeringsverktøy også. Lenke til kommentar
arela Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ikke stort dyrere enn Premiere Elements, men mye bedre (nå har jeg ikke prøvd de siste utgavene av Elements) er EditStudio Pro 6. Sammen med DVDLab kan du lage det meste. Du kan jo prøve dem om du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå