Gå til innhold

Katt åpner kjøleskap

Anbefalte innlegg

Katten min åpner kjøleskapet og plyndrer det, som oftest om vi har fisk, reker, kyllingfillet eller skinkepålegg der.

Vi kan aldri la katten være alene på kjøkkenet, da åpnes kjøleskapet. Den åpner vanlige dører også, men kjøleskapet var en ny vri jeg ikke har sett før :)

PS.Beklager dårlig video, vet ikke hvordan jeg roterer den.

th_MOV00332.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Søt pus. Lim en stripe borrelås på døra og en på siden. Burde være nok til å holde igjen både unger og katter. Har sett de har hatt det i enkelte barneutstyrsbutikker. Som sikring mot at unger skal klatre inni og dø på seg.

vet det er offtopic men: Klatre inn og dø på seg faktisk. :!:

Lenke til kommentar
Søt pus. Lim en stripe borrelås på døra og en på siden. Burde være nok til å holde igjen både unger og katter. Har sett de har hatt det i enkelte barneutstyrsbutikker. Som sikring mot at unger skal klatre inni og dø på seg.

vet det er offtopic men: Klatre inn og dø på seg faktisk. :!:

Hvis en unge klatrer inn i kjøleskapet og dør er det kanskje like greit.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Borrelås på magnetlista tror jeg funker dårlig...:p Dårlig hold på den nedkjølte lufta i da...men liker den ideen om en kraftig snor med hull i som en kan ha på toppen av kjøleskapsdøra...

Legg ved video om katta får til det oxo da...! :D

Lenke til kommentar

Katter kan være noen jævler til tider og dette understreker bare det enda mer :wee:

Men on-topic så er det nok barnesikring som er tingen å gå for.

Når det gjeldere videoen så har ikke dette forumet enablet "embed" video så du får nok ikke avspilt denne direkte her på diskusjon.no dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...