varmit Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Katten min åpner kjøleskapet og plyndrer det, som oftest om vi har fisk, reker, kyllingfillet eller skinkepålegg der. Vi kan aldri la katten være alene på kjøkkenet, da åpnes kjøleskapet. Den åpner vanlige dører også, men kjøleskapet var en ny vri jeg ikke har sett før PS.Beklager dårlig video, vet ikke hvordan jeg roterer den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Haha, aldri sett før. Litt av en luring. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 tror det her er eneste løsningen jeg: varenr 31-4016 hos clas ohlson Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Litt søtt 1 gang men Lenke til kommentar
varmit Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Mhm, men når det blir opp mot kanskje 10-15 ganger hver morgen blir det nesten litt plagsomt Den har jo nesten ødelagt hele gummipakningen der nede. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Søt pus. Lim en stripe borrelås på døra og en på siden. Burde være nok til å holde igjen både unger og katter. Har sett de har hatt det i enkelte barneutstyrsbutikker. Som sikring mot at unger skal klatre inni og dø på seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Søt pus. Lim en stripe borrelås på døra og en på siden. Burde være nok til å holde igjen både unger og katter. Har sett de har hatt det i enkelte barneutstyrsbutikker. Som sikring mot at unger skal klatre inni og dø på seg. vet det er offtopic men: Klatre inn og dø på seg faktisk. :!: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Et stykke teip burde holde. Men er det ikke noen "låsehull" øverst på døra? Jeg har sett det mange ganger, nettopp for å hindre at barn og dyr skal åpne kjøleskapet Lenke til kommentar
Stainawarjar Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Søt pus. Lim en stripe borrelås på døra og en på siden. Burde være nok til å holde igjen både unger og katter. Har sett de har hatt det i enkelte barneutstyrsbutikker. Som sikring mot at unger skal klatre inni og dø på seg. vet det er offtopic men: Klatre inn og dø på seg faktisk. :!: Hvis en unge klatrer inn i kjøleskapet og dør er det kanskje like greit. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Spesiell grunn til at du har filmet slik at man får kink i nakken av å se videoen? Artig sak synes nå jeg, men du kan prøve barnesikringer, de selges mer eller mindre over alt Enten det eller spraye kjøleskapet med en lukt kattene ikke liker. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Søt pus. Lim en stripe borrelås på døra og en på siden. Burde være nok til å holde igjen både unger og katter. Har sett de har hatt det i enkelte barneutstyrsbutikker. Som sikring mot at unger skal klatre inni og dø på seg. Borrelås på magnetlista tror jeg funker dårlig... Dårlig hold på den nedkjølte lufta i da...men liker den ideen om en kraftig snor med hull i som en kan ha på toppen av kjøleskapsdøra... Legg ved video om katta får til det oxo da...! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva med å bare feste en strikk i døra og veggen? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 tror det her er eneste løsningen jeg: [bilde] varenr 31-4016 hos clas ohlson Eller Fås kjøpt på de fleste sportsforretninger. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 tror det her er eneste løsningen jeg: [bilde] varenr 31-4016 hos clas ohlson Eller Fås kjøpt på de fleste sportsforretninger. ♉_♉ Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 ♉_♉ Hva? Det reduserer jo problemet til et nivå hvor det er fullstendig ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Katter kan være noen jævler til tider og dette understreker bare det enda mer Men on-topic så er det nok barnesikring som er tingen å gå for. Når det gjeldere videoen så har ikke dette forumet enablet "embed" video så du får nok ikke avspilt denne direkte her på diskusjon.no dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå