Gå til innhold

Hva er din drømmejobb ?


Steamed

Anbefalte innlegg

unormal og unormalt å jobbe en 50 års tid varierer fra person til person, og om man trives i et yrke ser jeg ingen grunn til å bytte, men igjen varierer til fra person til person

 

Jaha ? Om du skal jobbe i 50 år så er du nødt til å starte jobben din som 13-14 åring og jobbe i samme yrke til du er 63-64 år. Det vil jeg kalle meget unormalt.

Endret av Rosemount
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sportjournalist (evt. annet innen tv), hemmelig politi (JA!), astronaut eller friidrettsutøver.

 

Jaha ? Om du skal jobbe i 50 år så er du nødt til å starte jobben din som 13-14 åring og jobbe i samme yrke til du er 63-64 år. Det vil jeg kalle meget unormalt.

1. Det må ikke være nøyaktig 50 år.

2. Han kan starte når han er 17 og jobbe til han er 67.

Lenke til kommentar
unormal og unormalt å jobbe en 50 års tid varierer fra person til person, og om man trives i et yrke ser jeg ingen grunn til å bytte, men igjen varierer til fra person til person

 

Jaha ? Om du skal jobbe i 50 år så er du nødt til å starte jobben din som 13-14 åring og jobbe i samme yrke til du er 63-64 år. Det vil jeg kalle meget unormalt.

 

Til neste år har morfaren(74) min jobbet i 60 år og mormoren(67) min 45 i år.

 

drømme jobben min er nok Infanterist.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...

Drømmejobben må nok være teoretisk fysiker. Slike ting har alltid fascinert meg i stor grad, men dessverre er hjernen min for primitiv til slike jobber, så må nok bli noe annet.

 

Ville bli spillutvikler/programmerer før, men tror jeg holder det på hobbybasis. Derimot kunne jeg godt tenkt å jobbe med noe som inneholder både praktisk og teoretisk arbeid, men vet ikke hva.

 

På en annen side kunne jeg godt trives med regnskap og økonomiføring. Noe slikt, kanskje.

Endret av Ishq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...