Gå til innhold

Hva er din drømmejobb ?

Steamed

Anbefalte innlegg

Jobbe som skriver på en amerikansk sitcom eller late night talk show.

Kunne tenke meg karrieren til Conan O'Brien. Han var skriver på både SNL og The Simpsons, før han fikk sitt eget talk show.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skipselektriker på store cruiesskip. og vere bas eller formann der.

nå er jeg elektrikerlærling på skip. på rustfrie kjemikalieskip. håper på ny kontrakt om få dager.

skipselektriker tjener veldig godt. med mye overtid blir det bare mer cash. og vite du driver med verdiskaping. ender med at du får forsette å kjøre bil og få jorda nærmere en ny istid eller en glovarm jord som vi lever på.

Lenke til kommentar

Min drømmejobb må være å kunne leve av musikken. Har ikke spesielt lyst til å bli rockestjerne, men bare sitte på scenen med gitar og munnspil, slik som Neil Young.

Eller kanskje lage musikk for ting og tang (reklame o.l.) Egentlig hva som helst, bare det har med musikk å gjøre.=P

Lenke til kommentar

Min drømmejobb må være ingeniør for Asus, Intel, AMD/ATI, Gigabyte e.l, å designe kretskort eller bli med å utvikle neste generasjons mikroprosessorer.

Litt mer i drømmeland: Vin- og mat-smaker for et TV-program.

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har skrevet journalist som den realistiske drømmejobben her før. Vel nå justerer jeg den opp til kulturjournalist. Skrive om konserter, nye plater og filmer må jo være helt konge. Eventuelt motorjournalist, men det er ganske usannsynlig.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg har skrevet journalist som den realistiske drømmejobben her før. Vel nå justerer jeg den opp til kulturjournalist. Skrive om konserter, nye plater og filmer må jo være helt konge. Eventuelt motorjournalist, men det er ganske usannsynlig.

Hvis du har peiling på bil, og er flink til å skrive, burde det være mulig å bli motorjournalist. :) Jeg har da klart det...

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Biljournalist!

Har både interesser innen bil og fotografi, så dette er nok min drømmejobb. Misunner gutta i Autofil skikkelig! Jobb hos Fifth Gear/Top Gear er nok heller ikke så gæli. Jaja, får vel vente og se, skal begynne på Media og kommunikasjon til høsten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...