Scooby snacks Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Drømmejobben hadde vært å være professor, på "deltid". Underivse et par timer i uken og skrive bøker og artikler. Tenk hvor gøy det må være å lære bort kunnskap og jobbe med noe man virkelig brenner for! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Advokt spesialisert i internasjonal rett, og jobbe med menneskerettigheter, internasjonal handel, EU/EØS osv Endret 3. mai 2009 av -MK- Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Urealistisk: Profesjonell fotball-/tennisspiller Mer realistisk: Aksjemegler Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 En form for jobb der man sitter med en PC 7-8 timer/dagen og der det er et treningsstudio i rommed ved siden av! Høres ut som jobben jeg har nå, selv om det er kanskje 100 meter å gå til treningssenteret. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Nestleder i Oslo slangegjeng. Endret 14. mai 2009 av Shushi Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Drømmejobben min må være en jobb som ikke er rutinepreget i det hele tatt, hvor man reiser mye og ikke oppholder seg på samme sted lenge. Vet fortsatt ikke helt hva jeg vil holde på med enda så... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 En form for jobb der man sitter med en PC 7-8 timer/dagen og der det er et treningsstudio i rommed ved siden av! Høres ut som jobben jeg har nå, selv om det er kanskje 100 meter å gå til treningssenteret. Gratz, hva jobber du som? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ultraurealistisk: Verdensdiktator(og en forbannet god en!) Urealistisk: Jagerpilot Mer realistisk: Aksjemegler eller noe innen finans Realistisk: Soldat i TMBN Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Madrasstester. Zzz... Eller hotelltester. Når du åpner katalogene fra Ving, Saga og alle charterselskapene ser du at alle hotellene har fått karakter. Noen har tre stjerner, noen fire, noen fem. Noen må jo sette den karakteren? Jeg melder meg frivillig til å reise verden rundt og teste hotellfasiliteter. Endret 20. mai 2009 av JLa Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Urealistisk: Programmere i Microsoft (Windows) Umulig: Jagerflypilot (Doh...Ser dårlig, så vidt jeg vet så kan jeg ikke det da.) Mulig: Ett eller annet innen data. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Urealistisk: Astronaut! Mulig: Hmm... Noe innen musikk: Lydtekniker, studiomusiker, produsent, låtskriver (skikkelig musikk, ikke mainstream vrøvl ).. Jeg har ihvertfall rett motivasjon til å jobbe for å drive med det jeg liker, og kommer til å kjøre hardt for å få det til! Hvis musikk-/lydbransjen blir umulig, har man alltids arkitekt eller astrofysiker ^^ Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Min drømme jobb er å starte opp eget firma som jeg selger noe. Jobber for segselv, være egen sjef og tjener masse penger. Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Pilot... Av et eller annet slag Endret 22. mai 2009 av Mattovic Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Regissør/manusforfatter. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Drømmejobben min er to ting, enten bli helikopter pilot i redningshelikopter. (noe jeg holder på å jobbe meg fram til nå) eller få jobben til Jeremy Clarkson :!: Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Lege Jeg har alltid innbilt meg at dette er en jobb som gir veldig mye. Det må være en god følelse å kunne hjelpe andre i jobben sin. Uansett hvilken jobb du har, går det i bunn og grunn ut på å hjelpe andre Vel... må si jeg ser en viss forskjell på å kurere noen fra kreft og det å sitte i kassa på Rimi. Kan man kurere noen fra kreft nå? eller går det ennå ikke på noen måte ? OT: Drømme jobben min må være øyvokter i Australia, leste det engang i et blad, det var kun 1 som kunne bli det og det var feit lønn! Endret 23. mai 2009 av Fockorized Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jobbe med 3Run, faen så fett det må være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå