Steamed Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva er din drømmejobb ? Sifra vis et likt emne finnes fra før. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) jeg hadde en drømme-jobb, jeg var så heldig at jeg faktisk fikk den jobben så, nå har jeg fått en ny, programmering(c++ eller lignende) hadde vært noe... kan noe c++, lagde 3d-saker, små spill og slikt, men ga meg da jeg ikke hadde noe fornuftig å lage... edit: dette er realistisk drømmejobb da. Endret 17. november 2008 av aklla Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Drømme jobben det må jo bare være jobben til Tony Stark Men mest realistiske blir må det vel bli serviceiginør inn el\automasjon.. hehe Lenke til kommentar
UGP Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 drømmejobben min er SWAT Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 sjef hos coca cola hadde vært barskt;) men siden jeG studerer juss så må vel advokat være min realistiske drømmejobb Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Trailer-sjåfør men etter et år bak rattet ser det ut som fornuften har tatt knekken på drømmene, så nå utdanner jeg meg til navigatør ca 5 ganger så høy årslønn, å dobbelt så mye fri. men fortsatt myyye morsommere å kjøre trailer da (kjører fortsatt ved siden av studiene) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bonde faktisk. Bodde på/ i nærheten av gård helt til jeg ble 9. Problemet er at bonde er noe du er født til, med mindre du er rik og kan ta opp et gigantisk lån. Lenke til kommentar
Ad Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Lege Jeg har alltid innbilt meg at dette er en jobb som gir veldig mye. Det må være en god følelse å kunne hjelpe andre i jobben sin. Lenke til kommentar
NorwayBM Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Helikopterpilot, holder på å oppfylle drømmen. Angrer ikke et sekund... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Drømmer om å bli byggmester og blir nok det snart Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Konge med eget harmen! Men seriøst? Jobben jeg har nå. IT-avdeling i et selskap. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fysiker Spesifikt kunne jeg tenke meg å jobbe ved CERN eller noen av de prosjektene her i norge som i samarbeid med CERN lager utstyret som brukes der. Realiserer den ved stuider for tiden. Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Sniper i forsvaret eller politiet:ph34r: Endret 23. november 2008 av SniperElite Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Lege Jeg har alltid innbilt meg at dette er en jobb som gir veldig mye. Det må være en god følelse å kunne hjelpe andre i jobben sin. Uansett hvilken jobb du har, går det i bunn og grunn ut på å hjelpe andre Drømmejobb: Sjefsansvar, motivere og engasjere folk, styre egen bedrift, tjene penger på noe man har skapt selv. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hadde drømmejobben i ca. 3-4 måneder før de fant ut at de ikke behøvde oss likvel. Tjente 5,5k/uka på å gå med en mobiltelefon i lomma for å vakte serverne til HP på kveld/natt og helgetid. Ila. tiden jeg jobbet der måtte jeg rykke ut én gang og åpne døren for en Relacom-tekniker. Det var lett-tjente penger det... Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Min drømmejobb må være. Sjef for f.eks : En elkjøp,lefdal,expert osv. Sjef for en elektro butikk. Tenk og få f.eks en Pc MYE billigere eller en tv, en vaskemaskin eller hva det måtte være Det hadde vært digg ! Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Siviløkonomutdanning fra Oxford university - jobb i First Securities med avdeling i USA - ledende stilling i konsernet - kjøpe opp rederi - tankskipsreder = cash! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Flygeleder :-) Endret 23. november 2008 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
Ad Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Lege Jeg har alltid innbilt meg at dette er en jobb som gir veldig mye. Det må være en god følelse å kunne hjelpe andre i jobben sin. Uansett hvilken jobb du har, går det i bunn og grunn ut på å hjelpe andre Vel... må si jeg ser en viss forskjell på å kurere noen fra kreft og det å sitte i kassa på Rimi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå