Gå til innhold

Hva er din drømmejobb ?

Steamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde en drømme-jobb, jeg var så heldig at jeg faktisk fikk den jobben :grin:

så, nå har jeg fått en ny, programmering(c++ eller lignende) hadde vært noe...

kan noe c++, lagde 3d-saker, små spill og slikt, men ga meg da jeg ikke hadde noe fornuftig å lage...

edit: dette er realistisk drømmejobb da.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Trailer-sjåfør :D men etter et år bak rattet ser det ut som fornuften har tatt knekken på drømmene, så nå utdanner jeg meg til navigatør :( ca 5 ganger så høy årslønn, å dobbelt så mye fri. men fortsatt myyye morsommere å kjøre trailer da :D (kjører fortsatt ved siden av studiene)

Lenke til kommentar
Lege :) Jeg har alltid innbilt meg at dette er en jobb som gir veldig mye. Det må være en god følelse å kunne hjelpe andre i jobben sin.

Uansett hvilken jobb du har, går det i bunn og grunn ut på å hjelpe andre ;)

Drømmejobb: Sjefsansvar, motivere og engasjere folk, styre egen bedrift, tjene penger på noe man har skapt selv.

Lenke til kommentar

Hadde drømmejobben i ca. 3-4 måneder før de fant ut at de ikke behøvde oss likvel. Tjente 5,5k/uka på å gå med en mobiltelefon i lomma for å vakte serverne til HP på kveld/natt og helgetid. Ila. tiden jeg jobbet der måtte jeg rykke ut én gang og åpne døren for en Relacom-tekniker. :D Det var lett-tjente penger det...

Lenke til kommentar
Lege :) Jeg har alltid innbilt meg at dette er en jobb som gir veldig mye. Det må være en god følelse å kunne hjelpe andre i jobben sin.

Uansett hvilken jobb du har, går det i bunn og grunn ut på å hjelpe andre ;)

Vel... må si jeg ser en viss forskjell på å kurere noen fra kreft og det å sitte i kassa på Rimi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...