Lmthaman Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Slik går det når man prøver å være best. Helt enig. Vanlige amatører slik som dette bør aldri prøve å nå opp på nivået til elitespillerne, erfaringsnivå 70 og oppover. jessda, det der var absolutt en av de mest idiotiske postene jeg har sett på en stund. Sorry altså, men for en taper unge? Det er sånne drittunger som gir WoW et dårlig rykte utenfor spillverdenen. At man ikke har et gram med selvdisiplin er det ungen det er noe feil med, ikke med spillet. Må si jeg flirer litt hver gang jeg ser sånt. taper fordi? er jeg en taper fordi noe av det samme har skjedd meg en gang? blir du en taper vis noe av det samme skjer deg? vil tro du er en smule sneversynt og at du har vansklig for å tenke deg til andre sine sider av en situasjon. må si jeg rister litt på hodet hver gang jeg ser sånt, folk som dømmer andre så til de grader uten å ha den fjerneste anelse om hva de snakker om. Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) skulle man kolapsa av slike ting med normal helse burde jeg vært dau for mange år sider. Gaming ble en del av min livstil for kansje 10-12 år siden. Jeg har aldri kolapsa eller noe i den duren, mine værste opplevelser innen detta tema er vel de 2 gangene jeg har vært på TG uten og sove. 5 dager i strekk er ikke og anbefale for man blir jo helt skutt i hue etter par dager uten søvn, men var ung og dum selv på den tiden Er forresten 25 nå, hender faktisk fortsatt jeg sitter oppe 2-3 dager i strekk. (ikke pga spilling) Endret 18. november 2008 av dabooo Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Slik går det når man prøver å være best. Helt enig. Vanlige amatører slik som dette bør aldri prøve å nå opp på nivået til elitespillerne, erfaringsnivå 70 og oppover. jessda, det der var absolutt en av de mest idiotiske postene jeg har sett på en stund. Les artikkelen i Dagbladet Truls, regner med at han =Øyvind= ironiserer over det fabelaktige sitatet i artikkelen: "Aspeland mener Blizzard burde ha markedsført spill-oppgraderingen på en annen måte enn de har gjort. - Denne oppgraderingen er mest aktuell for elitespillerne, fra level 70 og oppover. En vanlig amatør har ikke noe utbytte av det. De kunne ha markedsført det for elitespillerne, og latt være å gjøre det til en allmenn spillersak, mener han." Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Den eneste grunnen til at noen skriver det, er at det har skjedd før, alle tror de vet hvor "farlig" WoW er, og det selger. Hadde dette skjedd med et annet spill hadde nok ingen brydd seg... De utnytter at resten av verden har hørt at WoW er avhengighetskapende.. Og når alt kommer til alt, som sagt før meg, det er bare han sitt eget ansvar. Han valgte selv å sitte oppe "hele" 24 timer.. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Les artikkelen i Dagbladet Truls, regner med at han =Øyvind= ironiserer over det fabelaktige sitatet i artikkelen: "Aspeland mener Blizzard burde ha markedsført spill-oppgraderingen på en annen måte enn de har gjort. - Denne oppgraderingen er mest aktuell for elitespillerne, fra level 70 og oppover. En vanlig amatør har ikke noe utbytte av det. De kunne ha markedsført det for elitespillerne, og latt være å gjøre det til en allmenn spillersak, mener han." er det ikke naturlig å tro at diskusjoner rundt artikkelen holdes på dagbladet sine sider, og heller holde diskusjoner rundt saken det gjelder her? det var heller ikke på dagbladet jeg leste denne saken først, så å lese gjenom den enda en gang virket noe meningsløst. er sånn at jeg nå nesten lurer på om denne diskusjonen er om en artikkel i dagbladet, eller om det er om saken artikkelen forteller om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 er det ikke naturlig å tro at diskusjoner rundt artikkelen holdes på dagbladet sine sider, og heller holde diskusjoner rundt saken det gjelder her? det var heller ikke på dagbladet jeg leste denne saken først, så å lese gjenom den enda en gang virket noe meningsløst. er sånn at jeg nå nesten lurer på om denne diskusjonen er om en artikkel i dagbladet, eller om det er om saken artikkelen forteller om. En del av denne diskusjonen handler jo om de latterlige utsagnene i artikkelen på Dagbladet. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Latterlig hvor mange tullinger som snakker piss på Dagbladet.no Nesten sånn at jeg skriver av det og sender det til tull.no Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Latterlig hvor mange tullinger som snakker piss på Dagbladet.noNesten sånn at jeg skriver av det og sender det til tull.no Word. Lenke til kommentar
Venstre2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fantastisk bra gjort å kollapse av det. Var det et døgn han spilte? Han kan da umulig ha kollapsa da. Spiller ikke WoW sjøl, men skjønner ikke når folk legger skylda på produsenten. Blir bare feil. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han kollapset ikke pga WoW-spilling, men av sin dårlige fornuft og tenkeevne. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 agree Jeg skjønner ikke hvordan folk på noen måte kan legge skylden på spiller, eller utviklerne?!?! da er det bare å gå å legge seg.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nei jeg synes Blizzard bør ta de fulle konsekvensene for hva de har gjort. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er jo tydelig at Blizzards mening bak spillet er at det skal ødelegge liv! Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Jeg er mer bekymret over mentale helsen til folk som spiller så mye World of Warcraft. I gamle dager satt vi også flerfoldige timer hver dag med f.eks Counter-Strike, Unreal Tournament, Quake og andre klassikere. Forskjellen er at dette er rimelige aktive spill hvor reaksjonsevne og tankegang går på høyt gir hele tiden. Det var INGEN artikler om folk som svimte av eller sleit på skolen eller jobb den gang. Forskjellen er at World of Warcraft er ekstremt lineært, det er ingen store ytelseskrav fra deg som spiller annet enn forståelse av ulike egenskaper, når og hvor du kan bruke de. Dette er bare nødt til å gå utover et eller annet, vi er ikke bygd for å sitte med så liten aktivitet, blir som å bure inn ei løve dette her. måtte dra frem denne, siden det har vært overskrifter om counter strike også. om det er mmo eller fps spill har nok ikke så mye å si, det som har mer å si er stråling fra skjerm, pauser og det faktum at man kjenner sine grenser og hører på dem Endret 18. november 2008 av lmthaman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 *enter RP mode* Herregud, derfor jeg hater alliance! De tåler jo ingenting! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Løsningen på at flere og flere velger å forlate den virkelige verden til fordel for en mmo verden, er enkelt å greit å gjøre den virkelige verden mer lik wow. Dersom wow tar folk vekk fra RL, så må dem som er ansvarlig fro RL sørge for at det kommer en expansion med wow-aktig innhold. RL innholdet har vært det samme i årevis, nesten ingen quests, nesten totalt fravær av pvp, og veldig mye grinding. Når man er ferdig å levle så er endgame content også veldig "dødt". Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 You're a pro or you're a noob, that's life. Lenke til kommentar
HeinrichVII Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hadde jeg vært der på lanseringen og sett eder i gladiatorkamp. Så tror jeg nok kanskje at jeg hadde måtte dra hjem til mødrene deres i tidsmaskin og sørget for at JEG ble faren deres, istedenfor den tragiske sossen av en kar som åpenbart ikke har banket dere nok. Fy faen. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hater når folk sier at wow er farlig og må vekk. Man selger jo fortsatt alkohol og tobakk? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tror ikke de hadde innført f. eks tobakk for første gang om man visste om skadevirkningene i dag. Altså, det gir jo folk et "hint" om en kanskej burde passe på ungen sin hva han gjør på PCen. Ikke la han sitte der hele dagen lang. Tror ikke det står noe sted at det menes at WoW må bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå