Nikko226 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei! Jeg har en Samsung 226bw som jeg er kjempefornøyd med. Men pappa spurte om ikke han kunne ha den på jobben, så kjøper han en ny skjerm til meg Derfor må den være en samsung og ikke være større enn 24". Så ingen får noen mistanker elns, den blir jo kjøpt gjennom jobben. Jeg har sett på denne, men hva er egentlig forskjellen på denne og T240HD? Noen som har noen andre forslag eller anbefalinger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Slik jeg kan se det, er forskjellen at HD-utgaven har komponent-inngang. Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Ok. VIrker den jeg har sett på som en god skjerm? Jeg skal bruke den hovedsaklig til film og spill, og den skal jo helst ikke være dårligere enn den jeg har nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg synes den ser ganske bra ut og jeg er selv fristet av denne skjermen. Endret 17. november 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå