HLSolbjorg Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har ikke gjort noen ting SÅnn plutselig har alle word-ikonene blitt borte.. Har prøvd høyreklikk på ikon->åpne i->word->bruk alltid dette programmet->ok Hjalp ikkeno :/ Hvordan kan jeg få tilbake de word-ikonene på filene mine? Takker for svar Lenke til kommentar
Smoker Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har ikke gjort noen ting SÅnn plutselig har alle word-ikonene blitt borte.. Har prøvd høyreklikk på ikon->åpne i->word->bruk alltid dette programmet->ok Hjalp ikkeno :/ Hvordan kan jeg få tilbake de word-ikonene på filene mine? Takker for svar Installer OpenOffice 3.. helt graits . kan laste det ned HER Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Har en word 07 lisens som jeg bruker, så, ellers takk EDIT: Bilde: Endret 17. november 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Smoker Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har en word 07 lisens som jeg bruker, så, ellers takk hehe ok . Lov å prøve. Dumt spørsmål men.. har du restartet pc'n eller sett etter om det er noe prosesser som henger igjen? rart om du mister ikonene på det da men. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 har vært sånn en stund, så... Har prøvd å restarte, og finner heller ikke no "endre ikon", som det er på mapper/folders... Lenke til kommentar
Smoker Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 har vært sånn en stund, så... Har prøvd å restarte, og finner heller ikke no "endre ikon", som det er på mapper/folders... prøv å avinstaller office pakka fra legg til/fjern programmer og reinstallere/legge den inn på nytt etterpå. dette "burde" fikse problemet om det ikke er virus som har forårsaket problemet.. (nevnte jeg OpenOffice ) MVH Smoker Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 nei, det nevnte du nok ikke Har prøvd å reinstalere... Kan kanskje vurdere OO på xp dualbooten Ellers holder jeg meg til mo ;=) Lenke til kommentar
Smoker Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) nei, det nevnte du nok ikke Har prøvd å reinstalere... Kan kanskje vurdere OO på xp dualbooten Ellers holder jeg meg til mo ;=) .. du burde gi OO en sjangse hvertfall hehe. men om det ikke hjalp å reinstallere officepakka di.. så må det jo være noe som bugger det til for deg.. Ups.. trur jeg missforstod hele greia.. du får faktisk åpnet dokumentene?.. mangler kun ikonet? hehe ups Nevnte jeg OO? Endret 19. november 2008 av Smoker Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg får åpnet dokumentene, men ikonet mangler... Er også litt mer tungvingt å velge microsoft Office hver gang -.- Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Prøv å re-registrere Word: Start -> Kjør -> skriv winword /r og klikk Ok. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Takker! Det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå