Gå til innhold

HTC 710 WiFi Spørsmål

viste19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, ringer du vanlig, koster det like mye (samme med SMS). Dette går over det vanlige mobilnettet. Datatraffikk (feks. web) er gratis såfremt du er koblet til et gratis WLAN. Installerer du derimot en VoIP klient, KAN du ringe gratis (med riktig abonnement) med denne.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Kunne du si litt mer om VoIP klient. Har onecall faktura. Slik jeg husker det har du "OneCall" dekning nerme stobyer, men du har "Telenor" Operatør logo hvis du ikke får inn "storby dekning". Tror det er noe med at onecall låner litt dekning av telenor eller noe. er ikke helt inni det.

Bor 1 mil fra en storby(stavanger). Og det skjifter ofte mellom "OneCall" og "Telenor" operatør merke/tekst på standbyen på mobilen.(Er Telenor atm)

Så kan jeg ha "VoIP klient" eller?

Har også sett på instillinger. Du kan velge masse forskjellig når det gjelder hvordan du skal koble deg til men har ikke peiling på hva det står for eller noe :)

((Var også inpå "Ebuddy Messenger Java program" Via Java da. Før jeg kom meg inpå msn der så sto det at dette vil kreve betaling, vil du fortsette? osv. Når jeg var koblet til hjemmenettverket mitt. Trykket da ja og var inpå msn i ca 5 minutt. Skjekka fakturaen på onecall.no og måtte da betale rundt 15 kr pga det. Men det går vell hvis jeg er direkte inpå internet explorer => ebuddy.no elns.))

Skrev masse dårlige setninger. Men orker ikke å rette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...