pululf Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hei! Jeg har problemer med paypal Jeg har nettop laget en account for faren min, men når jeg skal ta og "link and confirm me card", så stopper det opp. Jeg har prøvd utallige ganger, refresha siden, logga inn og ut, osv, men ingenting funker. Dette er det eneste kortet han har, så det er litt viktig at det funker... Er det noen som har hatt samme problemet eller vet hvordan det kan fikses? Slenger med et bilde så dere kan se hva jeg mener: Endret 17. november 2008 av pululf Lenke til kommentar
gorber Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 De klarer ikke å belaste 15 kroner på kortet. Da har dere enten skrevet feil komrtnummer, utløpsdato eller cvc, eller så er det ikke match mellom kortholders navn og adresse hos Paypal og i banken. Mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har også problemer med å få registrert VISA-kortet mitt, men hos meg er det den digitale signeringen med BankID som feiler. Uten signering vil banken ikke gjennomføre noen transaksjoner, og kortet mitt blir ubrukelig på nett. Du burde ta kontakt med banken din og høre hva som kan være problemet. Alternativt så kan du overføre penger fra f.eks nettbank til et kontonummer/KID for din PayPal-konto. Men det tar noen virkedager før pengene er registrert på PayPal-kontoen din. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Alternativt så kan du overføre penger fra f.eks nettbank til et kontonummer/KID for din PayPal-konto. Men det tar noen virkedager før pengene er registrert på PayPal-kontoen din. God idé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå