cbfn Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei, For rundt en uke siden begynnte vifta i min Acer Aspire One A150 å bråke no kraftig, og den er still going strong. Det høres ut som det er friskjon mellom den og noe annet. Er det noen som vet om en fix på dette? Jeg har også tenkte på å åpne hele skiten og sjekke utvifta litt, og muligens bytte kjølepasta. Noen som vet om det er noe garantiklistremerke som blir brutt ved åpning? Tusen takk. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Skal ikke være noen garantimerker her. Hvis du sjekker den store aspire one tråden har jeg lagt ut deler av servicemanualen. Står der hvordan du demonterer pcen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Noen som har et annet tips jeg kan gjøre før jeg demonterer hele saken? Noen som vet om en metode å fikse dette på? EDIT: Pcen høres no á la slik ut: Endret 18. november 2008 av ProXhimo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå