Ccconker Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 slapp av da ccconker, syns ikke du er en dritt bedre som føler seg hevet over andre fordi du påstår du er så original... det er like oppbrukt som skateklær vi brukte for 9 år sia.. Skjønner ikke problemet. Prøver bare å hjelpe. Jeg er da vel ikke sånn ellers i livet. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Skal du kjøpe DC,Volcom,Wesc og slike merker, må jeg anbefale Urban. skaltil bergen te helga og kjøpe meg noen slike klær. Lenke til kommentar
JonM- Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Alltid kult å rakke ned på folk fordi de velger å gjøre noe annerledes enn deg. Om han ønsker å bruke penger på klær så er det vel opp til ham? Du har sikkert brukt penger på noe andre synes var "idiotisk" en gang. OT: Som mange har nevnt er nok Urban til god hjelp for trådstarter. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Alltid kult å rakke ned på folk fordi de velger å gjøre noe annerledes enn deg. Jeg tåler ikke fjortiser, ok! Neineinei.. Alle misforstår. Nå snakker vi ikke mer om denne saken. The end. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 hvis du er for umoden til å skjønne at folk skal gjennom forskjellige faser av livet er du minst like "fjortis" i huet som de du kommenterer Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 hvis du er for umoden til å skjønne at folk skal gjennom forskjellige faser av livet er du minst like "fjortis" i huet som de du kommenterer Alle har ikke vært fjortiser. Eller som du ville ha skrevet det: "fjortis". Men det er ikke det trådstarter spør om. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 hvis du er for umoden til å skjønne at folk skal gjennom forskjellige faser av livet er du minst like "fjortis" i huet som de du kommenterer Alle har ikke vært fjortiser. Eller som du ville ha skrevet det: "fjortis". Men det er ikke det trådstarter spør om. Alle har vært "fjortiser" en gang, enkelte bare var/er for veslevoksne til å innse det selv. Selvinnsikt er heller ikke tenåringers sterkeste side, ikke voksnes heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 hvis du er for umoden til å skjønne at folk skal gjennom forskjellige faser av livet er du minst like "fjortis" i huet som de du kommenterer Alle har ikke vært fjortiser. Eller som du ville ha skrevet det: "fjortis". Men det er ikke det trådstarter spør om. Jeg skriver det vel ikke på noen annen måte enn deg? det morsomme her er at du kanskje er den største fjortisen i hele tråden. Fra Wikipedia: ...atferd som er veslevoksen,..... bedrevitende og opprørsk. Lenke til kommentar
bananmelk Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 formatshop bra? hallo no prøve ej å finne ut ka som e billigst å best Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Skal du først ha DC, Volcom og logo-flash() kan vel Stress være noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå