alibali Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har en Samsung white TV. Jeg fikk en ps3 og hos noen andre av min familie og da prøvde jeg den der så når jeg kom hjem funker den ikke på TV'en. Begge TV'ene har HDMI men min TV har bare en HDMI utgang. Når jeg kobla den til så fant jeg kanalen HDMI men det eneste som kom opp var "modus støttes ikke." Jeg bare lurte på om jeg har gjort noe feil eller har en feil kabel for den funka jo på den andre TV'en jeg prøvde på først. hvis jeg har skrivefeil så er det dysleksien min:) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hold inne av/på knappen i 5 sekunder, da virker det Lenke til kommentar
alibali Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Tusen takk det funka med AV men det funka ikke med HDMI men kansje det er bare instillinger på TV men jeg kan prøve. Men vet du om en annen måte? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har du gått på innstillinger og valgt HDMI-kabel? Hvis det ikke går tror jeg at HDMI kabelen din er ødelagt. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Når du nullstiller innstillingene blir det autmatisk satt til de analoge signalene. Du på gå inn på skjerminnstillingene og velge HDMI som skjermutgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå