djheaven Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei. Jeg sitter på en Acer TM8104,som dama bruker litt. Nå vil ho spille litt på den,da den har blitt spillt på før,cod2 og FEAR. Men når jeg nå legger inn Spill,som COD 4 eller 5. kommer det lyd,men for ikke noe bilde. Jeg prøver å legge inn skjermdrivere på nytt. de fra acer sin side,men nytter ikke. Og her er probleme. Jeg får ikke lagt inn de siste driverene til ati,da jeg får mld om at acer ikke støtter disse.Og ikke er det nye drivere å finne på acer sine sider heller. Så,er det noe som vet hvordan jeg kommer forbi dette,eller kan komme med tiås,på hva jeg kan prøve på,så dama kan få spille på denne TM8104 igjen.. SystemSpec. Intel Pentium M. 2Ghz Ati Radeon X700/128mb WinXP Pro. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Dumper denne tråden litt frem jeg... En ting jeg også lurer på,kan man bytte skjermkort på denne bærbare pc? Og hvor kan man finne skjermkort som passer til den da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå