Gå til innhold

Datakabel til S55

Anbefalte innlegg

Har søkt litt rundt på nettet en stund nå, og finner absolutt INGEN forhandlere som har datakabel (USB) til Siemens S55. Hørte med Telehuset, og de sa at de hadde den på lager til den pene pris av kroner 595,- (!) Er det virkelig ingen som har denne kabelen til en litt normal pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.mobilsentrum.no har USB datakabel for C55 (burde funke på S55 også) til 370 kroner HER

Annet alternativ:

Jeg kjøpte GPRS datakabel for S55 fra www.mobiltec24.de , ca 130 kroner. De har også USB datakabel til C55 til ca 230 kroner.

Hvis du kjøper derfra til Norge, må du huske å plusse på 24% toll (moms).

Lenke til kommentar
www.mobilsentrum.no har USB datakabel for C55 (burde funke på S55 også) til 370 kroner HER

Jeg så også den kabelen de hadde på mobilsentrum og hadde tenkt å bestille den. Før jeg gjorde det, sendte jeg en mail bare for å høre etter om den faktisk gikk til S55. Til svar fikk jeg at det gjorde den IKKE, og at de alltid testet alle slike varer de hadde, på forskjellige mobiler. Det rare er at jeg har sjekket litt rundt på internett, og USB-datakabelen til S55 (som heter DCA-510), heter nøyaktig det samme som datakabelen til C55. Jeg skjønner bare mindre og mindre av dette her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...