Mean69 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som har erfaring med det? Skulle fyre opp boksen istad og selvfølgelig kom de hersens tre røde lysene frem. Andre gangen på meg nå, sist gang ringte jeg inn, og da snakke jeg med en iransk eller noe svenske som ikke skjønte en dritt av hva jeg sa, så tenkte å sjekke nettsidene dems nå, og det gikk visst å registrere reperasjon selv nå. Sto at jeg skulle få fraktbrev i mail? Fikk bare en ordrebekreftelse. Noen som vet hvor lang tid det tar før fraktbrevet kommer? Staal Lenke til kommentar
baltie Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nei, jeg ringte MS når jeg fikk RROD og noen dager senere dukket det opp en snill mann fra DHL på døra mi med en eske. Tre uker senere var den tilbake igjen med nytt hovedkort og i finfin stand. Til og med mindre støy. Bor du avsidesliggende til får du vel et fraktbrev du må klistre på en eske. Skulle ikke tro det ville ta lang tid før du får det. Tar det mer enn noen dager ville jeg ringt MS og spurt hva som skjer. Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Nei, jeg ringte MS når jeg fikk RROD og noen dager senere dukket det opp en snill mann fra DHL på døra mi med en eske. Tre uker senere var den tilbake igjen med nytt hovedkort og i finfin stand. Til og med mindre støy. Bor du avsidesliggende til får du vel et fraktbrev du må klistre på en eske. Skulle ikke tro det ville ta lang tid før du får det. Tar det mer enn noen dager ville jeg ringt MS og spurt hva som skjer. Bor i halden jeg da, så er ikke så avsideliggende, nærmere tyskland enn de andre byene i norge igrunn hehe:) Har hatt den på rep før å da. Bråk ja, må være dvd romen som er vrak denne gangen, hoster og harker når jeg har spilt det siste. Lenke til kommentar
Breakmauer Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du bør ikke stole så altfor mye på reparasjons bestilling over nettet. Gjorde det samme når boksen klikka, og jeg ventet forgjeves i hele 2 uker. Til slutt ga jeg faen, og ringte rett til MS support. Jeg forklarte situasjonen for vedkommende. Han kunne bare beklage og fortalte meg at den nettbaserte brukerstøtten aldri har fungert som den skal?! Så vi ordnet det pr telefon, og etter noen dager var det en DHL-kar på døra mi. Han tok imot boksen, og ganske nøyaktig en uke etter, var boksen tilbake. Dette er noen måneder siden nå, men jeg ville ringt MS support viss jeg var deg. Lykke til Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Du bør ikke stole så altfor mye på reparasjons bestilling over nettet.Gjorde det samme når boksen klikka, og jeg ventet forgjeves i hele 2 uker. Det tror jeg på får når jeg ringte inn nå sa han at det går ikke ann å registrere feil på nettet ifra norge, p.g.a at vi ikke er med i EU. Så¨da fikk jeg svar på det, og visst det er flere andre som har reg. på nett å venter på DHL så er det bare å ringe inn, da du ikke kommer til å få noen sendingspapirer. Mean69 Lenke til kommentar
baltie Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Akkurat _det_ kunne de ha opplyst om da... Jaja, greit å vite at skulle det skje igjen så er det bare å holde seg langt unna nettbestillingen. Takk for info! Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har erfaring med å få igjen en nyere med HDMI utgang, eller har de svære lager med "utgåtte" xboxer liggendes``? Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 d funker fett å ringe! en koselig og forstålsesfull dame tok telefonen:P 1 dag etter kom en hyggelig DHL fyr på døra. 1 uke senere kom den tilbake igjen, fiks og fin Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som har erfaring med å få igjen en nyere med HDMI utgang? Det kan hende at du får det, men jeg tviler. Tror nok du får en uten HDMI utgang. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du bør ikke stole så altfor mye på reparasjons bestilling over nettet.Gjorde det samme når boksen klikka, og jeg ventet forgjeves i hele 2 uker. Til slutt ga jeg faen, og ringte rett til MS support. Jeg forklarte situasjonen for vedkommende. Han kunne bare beklage og fortalte meg at den nettbaserte brukerstøtten aldri har fungert som den skal?! Takk for dette innlegget Sjurius! jeg la inn min 360 på nett, og fikk beskjed om at garantien var gått ut. Kom over denne tråden og prøvde ringe. Nå kommer DHL Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Kom DHL til deg allerede? Lenke til kommentar
Breakmauer Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Takk for dette innlegget Sjurius! jeg la inn min 360 på nett, og fikk beskjed om at garantien var gått ut. Kom over denne tråden og prøvde ringe. Nå kommer DHL Bare hyggelig Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Trenger noen tanker på saken min: Kjøpte min første Xbox 360 2. desember 2005. I ettertid har det vært en del RRoD og en nettverksfeil som har gjort at jeg per idag er på min 4. boks. Denne er produsert 23.05.2006. Leste noe om at garantien for release konsoller gikk ut rett før NXE. Men jeg mener nå at siden den er produsert innenfor de tre årene fra produksjon, er den yngre enn 3 år. Pluss at jeg fikk den som idag har RRoD for omtrent litt over ett halvannet år siden. Mener dere at jeg har rett på å få den sjekket? Den er dog flashet, men RRoD skyldes ikke en flash. Siden denne er såpass gammel. Kan jeg tenkte meg at det er saken rundt for varm GPU som gjør at den vokser ut av festene. Tenkte uansett at jeg skulle ringe enten ikveld, eller imorgen. Birger Lenke til kommentar
vonplayer Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 d funker fett å ringe! en koselig og forstålsesfull dame tok telefonen:P 1 dag etter kom en hyggelig DHL fyr på døra. 1 uke senere kom den tilbake igjen, fiks og fin jupp, beste er og ringe til MS, oppga serienr osv. så sa de at det skulle komme noen på døren min å hente den i løpen av kort tid, 3 dager etterpå kommer det 2 menn fra DHL faktisk, med en svart koffert hvor xboxn ble plasert fint inni men reparasjon tok drøye 3 uker. har nå i helgen fådd samme feil, men har enda igjenn på garantien.. BTW RROD har 5års garanti. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nei, MS har gitt 3 års garanti på RRoD, men forbrukerkjøpsloven gir deg 5 års garanti. Men da må du levere den til den butikken du kjøpte den i. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sist gang jeg sendte til rep (ca en mnd siden) fikk jeg tilbake en premium (den jeg sendte inn var core) med produksjonsdato august 2008. Den var imidlertid uten HDMI, og hadde det gamle chipsettet. Litt rart... kanskje de bygger nye maskiner med gamle deler...? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sikker på at den var Aug 08 og ikke 07/06? For alle xboxer produsert fra Januar i år skulle hatt HDMI. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja, ganske sikker på at det står 2008 på den. Kan dobbeltsjekke når jeg kommer hjem, men mener jeg har sjekket det flere ganger for å være sikker. Den ser også helt ny ut, uten tegn på at den har vært brukt. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sist gang jeg sendte til rep (ca en mnd siden) fikk jeg tilbake en premium (den jeg sendte inn var core) med produksjonsdato august 2008. Den var imidlertid uten HDMI, og hadde det gamle chipsettet. Litt rart... kanskje de bygger nye maskiner med gamle deler...? Trodde eneste forskjellen mellom CORE og PREMIUM/PRO maskiner er hvilket tilbehør de kommer levert med, så hvordan har du funnet ut at du har fått en premium tilbake? Hva er forskjellene på selve maskinen? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 DVD-trayet til Premium er sølvfarget krom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå