Gå til innhold

Hvordan copy/paste skole stil?

Gamer93

Anbefalte innlegg

sjølvsagt må du finne opplysningene ein plass. No kjenner eg ikkje heilt korleis systemet går fram, men eg gjettar ar plagieringskontrollen har ein lita sone du kan holde deg under slik at det framleis står 0% plagiert sjølv om du i realiteten har 3-4% plagiert. Etter mine erfaringar er den heller ikkje streng på årstal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
endelig begynner me å bli enig :p

Det er som oftast ein skjønnsmessig vurdering der dei sjekkar lenkjer om ein har juksa

edit:

norske lærere og skolesystem funker ikke og vil heller aldri komme til funke.

Ehhhhh... Ja.. Snakk om å snakke nedlatande. Personleg syns eg det utruleg mange flinke lærar, sjølvsagt er det nokon som trekk nivået litt (les kraftig) ned. Dei beste lærarane får ein som regel på vgs eller høgare.

det er helt feil når noen skal få lettere karakterer enn andre selv om oppgavene og faktum er lik. dette skjer skrekkelig ofte. lærere er mennesker de også og vil favorisere, jeg vet selv at jeg aldri kunne fungert som en lærer da jeg vil vært urettferdig og vært snillere med noen elever enn andre.

Lenke til kommentar
Tror du kan ha opptil 5% før det kommer noe og selvom du har 15% tror jeg ikke lærerene dine bryr seg noe særlig.

tror ikke læreren vil fortelle hvormange % du hadde, dersom han/henne har bestemt seg for å trekke deg ned. men jeg er glad for å være ferdig med ungdomskole og vgs:)

somsagt bare gjør så godt du kan,mer kan ingen kreve av deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...