Gå til innhold

Hvordan copy/paste skole stil?

Gamer93

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en nynorsk stil til i morgen som jeg ikke gidder å gjøre-__-

Lurte på om jeg kunne kopiere en som ikke er for komplisert og som lærerne ikke kan finne på google eller hvor enn de leter. Hvis de finner ut at jeg har tatt en fra nettet blir det jo en 1'ner :p (laveste karakter)

PS: går i 10nde :D

Endret av Gamer93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De bruker ikke google, men et anti-jukseprogram som søker på egenhånd. Finnes det på nettet så tar de deg. Så enkelt er det. Har noen andre levert inn det samme så tar de deg.

Mitt tips er å bare skrive den stilen selv om du ikke er kjempeflink i nynorsk. En dårlig karakter er bedre enn å bli tatt i juks

Lenke til kommentar

for det første å hjelpe noen å jukse er for meg helt uaktuelt, men viss andre skal kunne hjelpe deg bør du kanskje si hva oppgaven er. Virker lite sannsynleg at du kan skrive om kva du vil. I tillegg er det usannsynleg viss du finner ein tekst andre har skrevet og endrer på den at ikkje norsklæraren vil forstå at du jukser.

Som L4r5 sier bruker skulane som regel eigne juksefilter som søker opp mot nettsider, tidligare innleverte stiler og kva andre har skrive.

Det er betre å skrive sjølv å få ein dårlig karakter enn å jukse, det er iallfall mi meining.

edit: Det er alt for effektivt :wallbash: Dei som kopierer blir som regel tatt, iallfall hos oss

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

hvis jeg skriver om crazy horse og har ferdig en oppgave på 20sider, så tar du alle oppgavene noensinne inkludert litteratur og biografier som er skrevet og legger ved siden av..........hva da.........da jukser alle.

dersom ibsen er født i 1828 så kan ikke du skrive at han var født i 1930 fordi da har du ikke kikket på andres litteratur. et sted må du få fakta fra.

touche;p

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

ja, men det er derfor du bruker engelske sider når du skriver norsk. Då er det førebels problem med å bli tatt :p Men nokon har snakka om at ein snart ikkje skal føle seg trygg då heller

Men sjølvsagt ser leraren om det er berre kopiering eller om eleven verkeleg har skrive dette sjølve.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Men du får ikke mer enn ett par prosent hvis du bare kopierer datoer og sånt. Og når du kopierer så kan jo lærerene sjekke linkene til der det er kopiert fra, så da ser de jo om det er kopiert eller ikke.

skal jeg heller ikke få lov til å si at van gogh kuttet av seg øre fordi han var gal,eller at han la armen sin over en flamme for å få gifte seg med sin kjæreste etter tvangc?

skal jeg si at romerretten bygde på avgjørelser etter stein-saks-papir istedet for bonus pater familias prinsippet?

Lenke til kommentar

endelig begynner me å bli enig :p

Det er som oftast ein skjønnsmessig vurdering der dei sjekkar lenkjer om ein har juksa

edit:

norske lærere og skolesystem funker ikke og vil heller aldri komme til funke.

Ehhhhh... Ja.. Snakk om å snakke nedlatande. Personleg syns eg det utruleg mange flinke lærar, sjølvsagt er det nokon som trekk nivået litt (les kraftig) ned. Dei beste lærarane får ein som regel på vgs eller høgare.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Nei, du skal skrive det riktige, men du må bare ikke skrive rett av. Og som jeg har sagt flere ganger; de kan sjekke linkene!

men du skriver jo rett av da, tror du det kun er skrevet en bok om vikingene for eksempel?

nei det er skrevet uendelig mange. og alle bygger på tilsvarende lik det samme som den forrige.

hvor mange tror du ikke har startet med å skrive "i have a dream" som tittel til sin oppgave eller bok om martin luther king. eller "by any means nesecarry" som tittel til sin malcolm x oppgave eller litteratur.

men skriv oppgaven selv så langt det lar seg gjøre,men risikoen er høy for at det du skriver er skrevet tilnærmet lik som deg tidligeRe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...