Markus1802 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Heisan folkens! Min far har akkurat kjøpt seg iPhone og han har noen problemer. 1. Han får ikke overført sine gamle kontakter til sin nye iPhone, han har kopiert over kontaktene fra sin gamle mobil til simkortet, men det er jo ingen funksjoner for å importere kontakter... Noen som vet om et program eller noe? Eller om det kan gjøres i iTunes? 2. Og jeg lurer også på om det går ann å overføre alla hans sanger fra hans gammle ipod til hans nye iPhone? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 "Importer SIMkontakter" finner du under Innstillinger - Epost, kontakter, kalendere Synke fra iPod til iPhone vet jeg ikke om går, det kan sikkert noen av eplehuene her inne svare på. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Klart du kan overføre sangene fra iPoden til iPhonen, men du må gå via PCen. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 "Importer SIMkontakter" finner du underInnstillinger - Epost, kontakter, kalendere Synke fra iPod til iPhone vet jeg ikke om går, det kan sikkert noen av eplehuene her inne svare på. wink.gif Tusen takk! Klart du kan overføre sangene fra iPoden til iPhonen, men du må gå via PCen. Hvordan da? Må jeg koble begge enhetene til PCen samtidlig? Finnes det da en funksjon i iTunes? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Klart du kan overføre sangene fra iPoden til iPhonen, men du må gå via PCen Er det mulig at du mener: Synk iPod til iTunes Synk iTunes til iPhone Tipper det, jeg. Hake av bare for "musikk" når du synker, f.eks. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Ok, men er det ikke noe slik at du ikke kan kopiere sanger fra Ipod til pc da? Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ok, men er det ikke noe slik at du ikke kan kopiere sanger fra Ipod til pc da? Jo, det stemmer. Men det finnes et program som heter "goPod" eller noe lignende. Brukte det da jeg hadde Nano 1G (Etter min mening den lekreste iPoden til nå) Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Ok, takker Enig i at Nano 1g var den fineste, har den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå