Lasseg Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei! Jeg har nylig kjøpt en 32'' flatskjerm, og tenker å kjøpe et bra anlegg til, evt. surroundanlegg. har noen noen tips til hva jeg bør tenke på, eller rett og slett et anlegg? Takk Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hjelper hvis du kommer med en pris da... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvor stort er rommet du skal ha anlegget? Hvor mye plass har du til anlegget? Disse spørsmålene avgjør hva slags anlegg man skal ha. En annen ting er prisen. I elektronikk får man som regel det man betaler for. Lenke til kommentar
Lasseg Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 rommet er ca. 5m x 3m . skal vell ivertfall betale 4000 kr. takk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fult anlegg til 4k?!? Da får du ikke stort gitt, blir vel noen plast pakker fra Elkjøp eller noe i den duren da. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kan kanskje begynne med receiver og fronter og utvide etterhvert? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Enig med andre her at 4000 kr er litt i underkant av hva som er et fornuftig kjøp. Selv har jeg også et rom på rundt 15-17 kvm pr i dag (har tenkt å flytte til noe større senere da). Jeg kjøpte en grei 7.1 receiver og 2 stativhøytalere på HIFI Klubben (+ nødvendige kabler). Disse har mulighet til å være en del av en utbygging senere. På den måten slipper jeg å bruke penger til å kjøpe noe nytt og større fra scratch når stua blir romsligere, da kan jeg bare gå rett på å skaffe det som mangler istedet. 4000 kr er egentlig ganske mye penger det og, og da er det synd om man skal bruke disse på noe med dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå