dan83 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 sorry, mer macro fra meg.....gir meg aldri jeg vettu!!!! Syntes jeg fikk til litt fin stemning i dette macro bilde, noen som er enig? Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tror det kunne fungert bedre hvis du hadde fått mer "blikkontakt" med vesenet. Blir litt lite action i bildet synes jeg. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Tror det kunne fungert bedre hvis du hadde fått mer "blikkontakt" med vesenet. Blir litt lite action i bildet synes jeg. ja, skjønner at noen syntes at dette kan bli litt kjederlig...men prøvde å gjøre noe annderledes, syntes mange macro bilder er veldig "oppbrukt" Men om jeg lykkes i å skape noe annderledes, er en annen diskusjon Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Om enn ingenting annet så syns jeg i alle fall at teksturen på hva nå enn billen står på ser veldig kul ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå