Gå til innhold

Tips til god lydavspiller? iAudio eller Fuze?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en spiller som kan dette:

Mp3, WMA, FLAC, eventuelt voggbis også.

Programmvarefri

Video trenger jeg ikke, blir for mye styr ved konvertering.

Interfacen til datamaskin skal være programmvarefri, grunnet av at jeg har veeeldig lyst og koble til spilleren til feks Bærbaren min med Linux og Xboxen min for og se lagrede videoer.

Jeg har sett på:

Sandisk Sansa Fuze

Pris i dag: 750,– på Amentio (PS Amentio har og et tilbud med Koss og 2 gbyte minnekort for en tusing)

COWON iAudio 7 (16 GB)

Pris i dag: 1430 kr hos Vostok.no

Jeg vet at Sandisk sin spiller er programmvarefri å dermed mulig og koble til xboxen.

Men er iAudio 7 det? Sandisk sin har mulighet for 16gbyte minnekort er jo en stort pluss. Men den ser ikke noe særlig fin ut.

Zune kommer ikke til Norge? Kunne faktisk ha tenkt meg den.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry Applefans der ute. Dere datt vist vekk når jeg nevnte Flack og programmvarefri.

Det heter flac.

Og hvorfor føler du at dette er noe du trenger å ha med i tråden din?

EDIT:

For å ikke være BARE nebbete, så syns jeg fuze har ett litt greiere grensesnitt enn iAudio, men slikt blir jo en vanesak.

EDIT2: Zune spiller vel ikke åpne formater som flac og ogg?

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Og hvorfor føler du at dette er noe du trenger å ha med i tråden din?

fordi ellers kommer det slike svar:

"du bør se på ipodd tuch. den er beste spilleren som finnes, den har tusen funsjoner å slik å du kan spille spill å se å¨film å du kan til å med surrfe på nett! vet ikke hva flac er men den har det sikkert!"

just a wild guess

forøvrig er ikke ametion sitt tilbud noe tilbud. ikke skjønner jeg logikken i å bruke portapro med flac heller, må bli som å kjøpe trøfler for å ha dem på grandiosaen

Lenke til kommentar

D2 ble litt for svær.. Hehe.

Leste på sidene til Cowodo. Litt fancy at tutchen virker gjennom buksa. Eller må man strekke fingern ned uansett.

Er ikke sikker.

You would never have to take your player out of your pocket to skip to a next song!!

http://www.cowonglobal.com/

Men ellers. Tror dere at det kommer noen nye spillere som jeg heller kunne ha tenkt meg?

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

var da faen til feilinformert folk her var da.

Fuze støtter flac, gjort det en måneds tid pga firmwareoppdatering.

D2 er jaggu ikke mye diger, den bare ser diger ut. Sjekk faktisk størrelse og ikk ebare det du tror du ser:http://media.aftenposten.no/archive/00623/_cowon_hand_1_jpg_623438g.jpg

Og det er da ikke snakk om at touchskjermen funker gjennom buksa -________- du kan sette på en funksjon i menyen som gjør at du kan styre spilleren med volum og menyknappene på topppen av spilleren selv om hold står på.

Lenke til kommentar

er interesert i de to spillerne selv, har planer om å kjøpe sennheiser hd 280 pro i tilleg og lurer derfor på hvem av dem som driver det headsettet best.

Men finnes det noen enkel løsning for å lade de spillerene uten en pc?, har tenkt på stikkontaktladeren til appels ipoder, veit noen om den fungerer med andre ting en ipodenen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...