Blue Scholar Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Håper å få hjelp av noen med peiling her.. hvilke platespillere + mikser burde jeg kjøpe? Jeg er nybegynner, men vil ha noe ordentlig og solidt, ikke noe newbie-pack greier. Til nå vurderer jeg å kjøpe Numark TTX. Tingen er at jeg gjerne vil ha noe med USB tilkobling slik at jeg kan brenne over vinyl til PC. Det finnes også en USB versjon, men det blir dyrere.. Mikseren blir Urei 1601, vil jeg tro. Noen innspill? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det finnes bare én platespiller: Technics SL-1200/1210. Selv har jeg Numark TT200 og de er betraktelig dårligere. For å ta opp vinyl til PC kopler du bare den ene utgangen på mikseren til linjeinngangen til lydkortet. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 De så herlige ut, men jeg har en makspris på rundt 8000 Og da må jeg skaffe meg et lydkort. Er det nødvendig med et veldig bra et til noe slikt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå