karl95 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 takk for svar Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 er Ninja Gaiden Black noe bra ? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja. Skikkelig artig. Men utrolig frustrerende vanskelig på den høyeste vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ninja Gaiden (har ikke testa black, men tror bare det er noen ekstra oppdrag e.l) og Fable:TLC var de spilla jeg koste meg mest med på Xbox. Er det achievments på originals og? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er det achievments på originals og? Nei ingen achivements, og man er heller ikke inlogget på Live mens man spiller originals. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 ehem. hvis jeg har kjøpt et xbox original og sletter det, er det da borte for alltid? Eller kan jeg laste det ned gratis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Alt du kjøper og laster ned blir bundet til kontoen din, og du kan laste det ned så mange ganger du vil uten å betale mer, på hvliken som helst X360-maskin uansett hvor du befinner deg i verden. Du kan enten bare bla deg frem i Marketplace og laste det ned i gjen derfra, eller under Downlaod History i Account mangement. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Takk skal du ha, da vet jeg det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå